بهترين دانلود

مرورگر UC Browser یکی از ابزارهای محبوب برای وبگردی با موبایل به حساب می‌رود. این ابزار با قابلیت‌های خاص خود امکان وبگردی در شرایط خاص را محیا می‌کند. از جمله مزایای استفاده از این اپلیکیشن برای مواقعی می‌‌باشد که از اینترنت سیم‌کارت خود استفاده می‌کنید و می‌خواهید حجم سایت‌های باز شده تا حدی کاهش یابد تا در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید. این مرورگر همچنین برای سرعت‌های پایین نیز کاربرد داشته و سایت‌ها را با سرعت مطلوبی بارگزاری می‌کند. از مزایای قابل توجه نسخه‌ی جدید این برنامه پشتیبانی کامل از زبان فارسی است که در نسخه‌های قبلی این برنامه وجود نداشت.

 

uc browser java مرورگر قدرتمند و کاربردی UC Browser 8.6   جاوا

 

 

password مرورگر قدرتمند و کاربردی UC Browser 8.6   جاوارمز فایل: www.downloadha.com

download مرورگر قدرتمند و کاربردی UC Browser 8.6   جاوا لینک دانلود – 500 کیلوبایت | لینک کمکی


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: مرورگر قدرتمند و کاربردی UC Browser 8, 6 – جاوا,

نويسنده: احسان

اسكرين سيور بسیار زیبا و دیدنی با نام Summer Landscape Screensaver را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. این اسکرین سیور می تواند محیط جذاب و متفاوتی را برای شما فراهم کند. امیدواریم که مورد قبول شما عزیزان در وبلاگ بزرگ تپش واقع شود.

 

Summer Landscape Screensaver اسکرین سیور بسیار زیبا و جذاب Summer Landscape Screensaver

password اسکرین سیور بسیار زیبا و جذاب Summer Landscape Screensaverرمز فایل: www.downloadha.com

download اسکرین سیور بسیار زیبا و جذاب Summer Landscape Screensaver لینک دانلود – 7 مگابایت | لینک کمکی


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: اسکرین سیور بسیار زیبا و جذاب Summer Landscape Screensaver,

نويسنده: احسان

با استفاده از نرم افزار Screensaver Wonder شما می توانید به راحتی اسکرین سیور دلخواه خود را با عکس ها و فایل های ویدیویی دلخواهتان بسازید و حتی برای آن موسیقی پس زمینه قرار دهید تا هنگام فعال شدن اسکرین سیور از شنیدن موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید. این نرم افزار دارای ویژگی های زیادی از جمله رابط کاربری با استفاده آسان و مجموعه ای شامل بیش از ۱۰۰ افکت انتقال تصویر (شیوه های متفاوت تغییر عکس ها) می باشد که ساخت اسکرین سیور را بسیار لذت بخش می کند. پس از ایجاد فایل اسکرین سیور کاملاً استاندارد، می توانید آن را به صورت خودکار بر روی سیستم خود نصب کنید و یا حتی فایل های اجرایی مستقلی برای اسکرین سیور خود ایجاد کنید و در اختیار دیگران قرار دهید.

 

Blumentals Screensaver Factory v6.4 ساخت اسکرین سیور با Blumentals Screensaver Factory v6.4

 

password ساخت اسکرین سیور با Blumentals Screensaver Factory v6.4 رمز فایل: www.downloadha.com

download ساخت اسکرین سیور با Blumentals Screensaver Factory v6.4 لینک دانلود – 25.01 مگابایت | لینک کمکی


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: ساخت اسکرین سیور با Blumentals Screensaver Factory v6, 4,

نويسنده: احسان

 مجموعه از جدیدترین محافط صفحه های ساعت را برای شما آماده کرده ایم که به راحتی می توانید در ویندوز های XP , 7 و … از آن ها بهره ببرید . اسکین سیورها تصاویر و یا انیمیشن های متحرکی هستند که در صورت کارنکردن کاربر با ویندوز در یک زمان قابل تنظیم ، به صورت خودکار برروی صفحه نمایش ، به نمایش در می آیند که کاملاً قابل تنظیم هستند و باعث صرفه جویی در انرژزی می شوند .

 

Clock Screensavers 2012 مجموعه اسكين سيورهاي ساعت Clock Screensavers 2012

password مجموعه اسكين سيورهاي ساعت Clock Screensavers 2012 پسورد فایل: www.downloadha.com

download مجموعه اسكين سيورهاي ساعت Clock Screensavers 2012 لینک دانلود ۲۶۷ مگابایت | لینک کمکی


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: مجموعه اسکین سیورهای ساعت Clock Screensavers 2012,

نويسنده: احسان

Anomaly 2 عنوان یک بازی استراتژیکی real-time می باشد . داستان بازی در سال ۲۰۱۸ در حال جریان است ، جایی که بیگانه ها با ماشین آلات خود قصد تخریب زمین را دارند و نسل بشر در خطر انقراض قرار دارد . شما می بایست با کاروان خود به مبارزه با بیگانگان بپردازید . شما به عنوان فرمانده گروه را رهبری خواهید کرد که نام شما Yukon می باشد . با تاکتیکی های تیمی برج های بیگانه ها را نابود کنید که بازی قابلیت درگیری تک و چند نفره را به شما می دهد .

 

Anomaly 2-RELOADED | 2.6 GB

 

Anomaly 2 Cover دانلود بازی استراتژیکی Anomaly 2 برای PC

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود بازی استراتژیکی Anomaly 2 برای PC,

نويسنده: احسان
چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392
ترس ، نا امیدی ، جرم و جنایات سازمان یافته بر Dawnstar چیره شده است.جایی که بی قانونی بیداد می کنید.جنگ سرد میان سران مافیا اکنون به نبردی بزرگ به منظور سلطنت بر کل Dawnstar منتهی شده است.حال شما به عنوان یکی از برجسته ترین خلبانان جنگی از سوی دولت در راستای پایان دادن به هرج و مرج موجود گمارده شده اید.این فرصتی طلایی برای شماست تا با به دست گرفتن کنترل اوضاع جایگاه خود را به عنوان یکی از سران موفق مافیای آینده تثبیت کنید و آشفتگی موجود را سامان بخشید.اما به زودی در جریان بازی درخواهید یافت که تنها نیستید و نیروی های قدرتمند دیگری در کارزار حاضرند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند و همچنین ماموریت ها و نقشه هایتان را نقش بر آب کنند.بازی به سبک Open World عرضه شده است و شما می توانید تجربه پروازی شگفت انگیز را با درنوردیدن دنیای بیکران فضا به دست آورید و با خرید آیتم های جدید هواناو خود را ارتقا دهید و قدرتمندتر سازید….
 

Dawnstar-SKIDROW| 1.60 GB

 

dawnstar Cover دانلود بازی Dawnstar برای PC


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود بازی Dawnstar برای PC,

نويسنده: احسان
چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392

بازی Trials Evolution که در سال ۲۰۰۹ روی شبکه XBLA عرضه شد، به چنان موفقیتی دست پیدا کرد که کسی فکرش را هم نمی کرد. یک موتورسوای بسیار هیجان انگیز و زیبا که استودیوی RedLynx به شکل فوق العاده ای آن را خلق کرد. نسخه دوم این بازی نیز با نام Trials Evolution روی شبکه XBLA عرضه شد تا در همان ۲۴ ساعت اول، رکورد پرفروش ترین بازی های این شبکه را بشکند و از آن خود کند. بازی ای که تنها در مدت ۲۴ ساعت میزبان بیش از ۱۰۰ هزار نفر در بخش آنلاینش بود.اکنون سازندگان این بازی یک بار دیگر به ساخت نسخه کامپیوتری بازی روی آورده اند. استودیوی Red Lynx که چندی پیش توسط Ubisoft خریداری شده است نخستین نسخه از بازی های Trials را در سال ۲۰۰۸ آغاز کرد و با استقبال بی نظیر علاقه مندان به این سبک از بازی رو به رو شد.اما از آن زمان تاکنون همگان در انتظار نسخه های جدید تر این بازی بوده اند.بازی Trials Evolution از گرافیک بسیار خوبی برخوردار است و همین موضوع محیط بازی را بسیار جذاب کرده است. سازندگان بازی سعی کرده اند که محیط ها بسیار پرجزئیات و جذاب به نظر برسند و به همین دلیل آن ها را بسیار شلوغ و متنوع طراحی کرده اند.مسیرهای بسیار زیادی برای TE طراحی شده که هر کدام با دیگری تفاوت دارند و از کیفیت بسیار خوبی هم برخوردار هستند. محیط های جنگلی، برفی، بیانانی که در آن ها گرد و خاک زیادی را مشاهده می کنید.

 

Trials Evolution Gold Edition-SKIDROW | 3.6 GB

| به همراه کرک v1.02 Update-SKIDROW |

 

Trials Cover دانلود بازی Trials Evolution Gold Edition برای PC


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: بازی بسیار زیبا Madden NFL 12 برای PC,

نويسنده: احسان
چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392

همه چیز از سال ۲۰۰۹ شروع شد، وقتی که مجله ی گیم اینفورمر طی یک شایعه اعلام کرد که شماره ی بعدی سری DMC توسط استودیوی نینجا تئوری ساخته خواهد شد و تا سال ۲۰۱۲ از آن خبری نخواهد بود. مثل تمام شایعات دنیای بازی های رایانه ای، این شایعه هم درست از آب درآمد و در “توکیو گیم شو” سال ۲۰۱۰ بازی به طور رسمی معرفی شد. بلافاصله بعد از معرفی بازی و انتشار اولین تریلر، موج اعتراض و تنفر به سمت کپکام و نینجا تئوری سرازیر شد. دانته ای که نینجا تئوری به نمایش گذاشته بود کاملا با آنچه همه ی طرفداران در ذهن داشتند متفاوت بود. موی سیاه و رفتار غربی دانته او را از ریشه هایش دور ساخته بود. بعد از نمایشگاه توکیو هیچ خبری از بازی به بیرون درز نکرد. تا اینکه در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۱ تریلر دیگری از بازی منتشر شد. چیزی که در تریلرها بیشتر از همه به چشم می آمد، تلاش نینجا تئوری برای بدست آوردن دل طرفداران بود.  بازگشت مو های سفید دانته(البته فقط در حالت Devil Trigger) به طور مختصر آتش خشم طرفداران را فرو نشاند، اما نینجا تئوری می دانست برای تثبیت جایگاه بازی اش میان طرفداران به چیزهای بیشتری نیاز دارد. بعد از نمایشگاه E3 تقریبا تمام تریلر ها به نوعی خبر از وجود روح سری DMC در این بازی را می دادند. ماموریت های مخفی، بازگشت حرکات قدیمی دانته و … خبر از تلاش نینجا تئوری برای نزدیک کردن این بازی به سری DMC می داد. این تلاش همچنان ادامه دارد، به طوریکه در آخرین اطلاعات منتشر شده از بازی در همایش Captivate شاهد منتشر شدن اطلاعات بیش تر و تریلر های  DMCگونه تر از طرف نینجا تئوری بوده ایم.

 

DmC Devil may Cry-RELOADED | 8.4 GB

| نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد  |

 

DmC Devil may Cry دانلود بازی DmC Devil May Cry برای PC

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود بازی DmC Devil May Cry برای PC,

نويسنده: احسان
چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392

فیفا ۱۲ نام بازی بی نظیری می باشد که امسال امتیاز باورنکردنی ۹٫۵ از ۱۰ را به خود اختصاص داد. این بازی برای کنسول ها و کامپیوتر عرضه شد و توانست رضایت بسیاری از گیمرهای سرتاسر دنیا را جلب نماید. در این بازی موتور گرافیکی به کل بهبود پیدا کرده است و هوش مصنوعی بازیکنان دو چندان شده است. موتور فیزیکی جدید EAمخصوص ساخت حرکاتی خاص مانند کنار زدن بازیکنان و تنه های شدید و سایر حرکات فیزیکی ساخته شده که در کنار آن جزییات زیادی هم به اینگونه برخوردها افزوده شده . EA هوش مصنوعی جدیدFIFA 12 راPro Player Intelligence می نامد.در چنین حالتی بازیکنان در این بازی می فهمند که چه کسی به آن ها نزدیک می شود و بر اساس خصوصیت های او از خود واکنش نشان می دهند. شما از هم اکنون می توانید نسخه PSP این بازی را نیز به طور رایگان و با لینک مستقیم از وبلاگ بزرگ تپش دریافت نمایید.

 

fifa 12 psp cover دانلود بازی Fifa 12 برای PSP

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: بازی بسیار زیبا Madden NFL 12 برای PSP,

نويسنده: احسان

 این بار در سایت دانلودها نسخه دوم بازی بسیار زیبا و محبوب Tom Clancy's Splinter Cell: Essentials.v2 را مخصوص کنسول PSP برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . این بازی ساخته شده ، توسط شرکت بزرگ بازی سازی یوبی سافت می باشد . اگر شما هم به بازی های اکشن – حادثه ای با بهترین گرافیک ممکن علاقه دارید ، سایت دانلودها به شما عزیزان پیشنهاد می کند ، این بازی را از دست ندهید . تصاویری از محیط این بازی را می توانید در ادامه مطلب مشاهده فرمایید .

| دانلود در یک پارت ۹۷۹٫۹۳ مگابایتی با لینک مستقیم از سرور سایت |


Tom Clancys Splinter Cell  Essentials.v2 بازی بسیار زیبا Tom Clancys Splinter Cell: Essentials.v2 برای PSP 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: بازي بسيار زیبا Tom Clancy’s Splinter Cell: Essentials, v2 برای PSP,

نويسنده: احسان

این بار در سایت دانلودها بازی بسیار جذاب و محبوب Football Manager Handheld 2012 مخصوص کنسول بازی PSP برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . همان طور که از نام بازی مشخص است ، شما باید در نقش یک مدیر و مربی تیم خود را به سوی قهرمانی هدایت کنید . این بازی می تواند شما را ساعت ها سرگرم نماید . هم اکنون می توانید این بازی جذاب را از سایت دانلودها دریافت نمایید .

| دانلود در یک پارت ۵۱٫۰۷ مگابایتی با لینک مستقیم از سرور سایت |


Football Manager Handheld 2012 بازی محبوب Football Manager Handheld 2012 برای PSP

download بازی محبوب Football Manager Handheld 2012 برای PSP    دانلود :      Rapidshare          Direct Link

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: بازی محبوب Football Manager Handheld 2012 برای PSP,

نويسنده: احسان
چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392

این بار در سایت دانلود بازی بسیار معروف و محبوب Silent Hill Origins مخصوص کنسول PSP را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . ژانر این بازی ، معمایی ، ترسناک می باشد که مطمئنا علاقمندان به این ژانر از این بازی بسیار زیبا لذت خواهند برد . گرافیک بالای بازی را می توانید در تصاویری که در ادامه مطلب قرار دارد مشاهده فرمایید .

 

| دانلود در یک پارت ۷۰۴٫۹۱ مگابایتی با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

Silent Hill Origins بازی محبوب Silent Hill Origins برای PSP

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: بازی محبوب Silent Hill Origins برای PSP,

نويسنده: احسان

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 یکی از عناوین موفق سری بازی های COD می باشد . این نسخه داستان نسخه قبلی خود را دنبال می کند و بخش عظیمی از داستان به مبارزات ایالات متحده آمریکا با روسیه مربوط می شود ، نیروهای زمینی امریکا در حال جنگ با نیرو های روسیه در خاک امریکا هستند.Vladimir Makarov بازگشته است. کاپیتان Price و کاپیتان MacTavish زخمی در حال فرار با Nikolai جاسوس روسی هستند این سه نفر در مخفیگاهی در Dhamasala در هند مخفی شده اند. پس از مدتی مردان Makarov به مخفیگاه حمله کرده و شما باید با شخصیت Yuri که از مردان Nikolai است از مخفیگاه دفاع کنید و…..داستان بازی آنقدر جذاب و حرفه ای نوشته شده که شما را ترقیب به ادامه آن خواهد کرد ، از همه چیز که بگذریم نوبت به گرافیک آن می رسد که فقط می توان آن را تحسین بر انگیز توصیف کرد ، تخریب پذیری محیط بسیار بالا بوده و خونی که در صفحه مانیتور در اثر اصابت تیر به شما پخش می شود نیز بسیار طبیعی و حرفه ای شده است گیم پلی بازی فوق العاده عالی و پیشرفته شده و هیجان وصف ناپذیری هنگام بازی به گیمر منتقل خواهد شد.

 

| نسخه ی دوبله فارسی ، برای اولین بار درمیان وبلاگ تپش |

| به همراه دانلود پچ فارسی ساز به صورت جداگانه |

 

modern warfare 3 pc cover small دانلود دوبله فارسی بازی ندای وظیفه 8   Call of Duty: Modern Warfare 3

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود دوبله فارسی بازی ندای وظیفه ۸ – Call of Duty: Modern Warfare 3,

نويسنده: احسان
چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392

داستان بازی در بیست سال بعد از جنگهای اتمی به وقوع می پیوندد.زمانی که روسیه به علت عوامل شیمیایی و انواع بمب ویران شده است.فضای شهر کاملا فاسد و مخروبه شده و حتی تنفس هم در آن ممکن نیست و ناچارا مردم به کانال ها و ایستگاه مترو پناه آوردند و اکنون زیرزمین ها وتونل ها هستند که ایالتهای روسیه را شکل میدهند. شما در این بازی باید سربازی به نام آرتیوم را کنترل کنید که همراه با دوستان و سربازان دیگر وظیفه آزاد سازی افراد و نجات جان مردم باقیمانده و نیز پاکسازی تونل ها و مترو ها را بر عهده دارد.شما در این مکان تنها نیستید گروه های خرابکار و گروه هایی که نگرش نئونازیسم دارند و موجودات جهش یافته در جای جای تونل ها و مترو ها پراکنده هستند.بین این گروه ها درگیری های زیادی شکل گرفته که با گذشت هر روز به وضع وخیم روسیه می افزاید و کنترل این گروه ها لحظه به لحظه سخت تر و دشوار تر میشود.شما باید در حکومت مطلق این گروه ها و موجودات، اولا زنده بمانید دوما وظیفه ی خود را به درستی انجام دهید.بسیاری از بازیباز ها و منتقدان داستان بازی را بر مبنای کمیک نوشته شده توسط دمیتری گلوخوفسکی (Dmitry Glukhovsky) میدانستند اما اینگونه نشد و سازندگان اعلام کردند که داستان MLL دارای داستانی جداگانه نسبت به کمیک ۲۰۳۴ میباشد.

اما در میان این سیاهی ها رگه های امید نمایان میشوند…یخ های سطح مسکو که اکنون شهری یخ زده است در حال ذوب شدن هستند.شایعاتی مبنی بر نمایان شدن خورشید در جای جای این تونل ها شنیده می شود و شما از معدود افرادی هستید که توانایی نجات مردم از این فلاکت و بدبختی را دارید و نگاه تمامی مردم بی گناه به سمت شما و گروهتان است.پس آماده شوید!مردم روسیه منتظر شما هستند. دانلود در ادامه مطلب

METRO: Last Light PC-FLT

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۶٫۴ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Metro Last Light pc cover small دانلود بازی METRO: Last Light برای PC


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود بازی METRO: Last Light برای PC,

نويسنده: احسان

GetFoldersize نرم افزاری رایگان در عین حال بسیار کارآمد و کامل است که وظیفه آن نمایش حجم و تعداد فایل های درون یک پارتیشن هارد دیسک می باشد. به این ترتیب کاربران میتوانند بدون صرف وقت بسیار و مشاهده حجم هر پوشه و فولدر و همچنین زیرمجموعه ها و فولدرها و فایل های داخلی آنها به سادگی چند کلیک حجم تعداد فایل های درون یک مسیر مشخص را به طور کامل بدون هیچ محدودیتی مشاهده کنند. این نرم افزار حجم فایل ها از بایت تا گیگابایت به سادگی و بدون مشکل نمایش میدهد. همچنین همانطور که گفته شده تعداد فایل های داخل مسیر مشخص را نیز نمایش خواهد داد. قابلیت پرینت نمودن نمودار و نتیجه به دست آمده از اسکن نیز وجود دارد و همچنین نرم افزار میتواند نتیجه داده را یک فایل متنی نیز منتشر نماید. الگوریتم ارزیابی و اسکن این نرم افزار بسیار سریع است و بدون فوت وقت نتایج را به کاربر نمایش خواهد داد. بنابراین با استفاده از این نرم افزار کاربر به راحتی میتواند میزان حجم اشغال شده توسط هر فولدر داخل هارد دیسک را ارزیابی کند و فضای اشغال شده اطلاعاتش را ارزیابی کند. همچنین این نرم افزار برای یافتن فایل های اضافه و مشابه بسیار کارامد خواهد بود. این نرم افزار قابلیت جستجو پیشرفته درون اطلاعات داخل هارد دیسک را نیز دارا می باشد.

 
getfoldersize نمایش کلی حجم پوشه ها GetFoldersize 2.5.24
 
 
 

password نمایش کلی حجم پوشه ها GetFoldersize 2.5.24رمز فایل: www.downloadha.com

download نمایش کلی حجم پوشه ها GetFoldersize 2.5.24 لینک دانلود – 2.3 مگابایت لینک کمکی

 

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: نمایش کلی حجم پوشه ها GetFoldersize 2, 5, 24,

نويسنده: احسان

Desktop iCalendar نرم افزاری بسیار عالی و کارآمد است که تقویمی را برروی صفحه دسکتاپ کاربر جاری میسازد و با امکاناتی که در اختیار وی قرار میدهد اجازه برنامه ریزی و رسیدگی بهتر به امور روزانه را فراهم می آورد. این نرم افزار با ایجاد تقویم زیبا برروی صفحه دستکاپ و همچنین ارائه قابلیتی جهت برنامه ریزی برای هر روز و ایجاد لیست های کار ، به کاربر کمک میکند تا با مشاهده برنامه کاری روزانه خود سروقت آنها را انجام دهد. همچنین نرم افزار دارای قابلیت هشدار و اطلاع رسانی جهت فرا رسیدن زمان کار تنظیم شده نیز است. این اطلاع رسانی میتواند به صورت ارسال ایمیل یا بالا آمدن اعلامیه باشد. این نرم افزار میتواند با Google Calendar و Yahoo! Calendar ارتباط برقرار کند تا اگر کاربری از این دو سرویس استفاده میکند بتواند همزمان برنامه هایشان را مشاهده نماید. تقویم نمایش داده شده در روی صفحه دسکتاپ قابل ویرایش توسط کاربر است و اعمال شخصی سازی برروی آن قابل انجام خواهد بود.

 

Desktop iCalendar تقویم رومیزی با قابلیت برنامه ریزی Desktop iCalendar 2.0.0.249 

password تقویم رومیزی با قابلیت برنامه ریزی Desktop iCalendar 2.0.0.249رمز فایل: www.downloadha.com

download تقویم رومیزی با قابلیت برنامه ریزی Desktop iCalendar 2.0.0.249 لینک دانلود – 1.9 مگابایت لینک کمکی


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: تقویم رومیزی با قابلیت برنامه ریزی Desktop iCalendar 2, 0, 0, 249,

نويسنده: احسان

WinZip Pro یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین نرم افزار فشرده ساز دنیا محسوب می شود که ۱ بیلیون بار دانلود شده است! این نرم افزار قدرتمند علاوه بر امکانات زیاد در زمینه فشرده سازی فایل ها ، قابلیت های جانبی زیادی را شامل می شود که به آنها خواهیم پرداخت. مسلما اولین درخواست کاربر از یک نرم افزار فشرده ساز ، ساخت فایل های فشرده است. این نرم افزار توانایی فشرده سازی زیاد و همچنین قرار دادن پسورد روی فایل ها می باشد. ضمنا در فشرده سازی عکس امکان ویژه ای دارد و میتواند تا ۲۵ درصد عکس را بدون کاهش کیفیت ، کاهش حجم دهد. همچنین این نرم افزار میتواند دیگر فایل های فشرده با فرمت های مختلف نظیر Zip, Zipx, RAR, 7Z, BZ2, LHA, CAB, IMG, ISO را به فرمت zip تبدیل کند و یا آنها را از حالت فشرده خارج سازد. قابلیت جدید اضافه شده به نرم افزار ، تبدیل فایل ها به فرمت PDF است. به این ترتیب فایل های نرم افزارهای آفیس توسط WinZip Pro به فرمت PDF تبدیل خواهند شد. قفل گذاری این نرم افزار روی فایل های ZIP با فناوری AES encryption انجام می شود. در نسخه جدید ، نرم افزار میتواند برروی عکس ها و فایل های PDF واترمارک دلخواه شما را نیز قرار دهد. دیگر قابلیت مهم نرم افزار ، امکان پشتیبان گیری خودکار و زمان بندی شده از فایل ها و فولدرهای مشخص شده است و ذخیره سازی آنها با فرمت ZIP می باشد. همچنین این نرم افزار میتواند فایل های شما را روی لوح های فشرده نیز رایت نماید و نکته جالب دیگر این است که اگر فایل بک آپ شما از مقدار ظرفیت لوح فشرده بیشتر باشد ، خود نرم افزار به صورت خودکار آن را به چندین لوح فشرده تبدیل خواهد کرد. 

 

WinZip Pro 17 قدرتمندترین فشرده ساز WinZip Pro 17.5 Build 10480 

password قدرتمندترین فشرده ساز WinZip Pro 17.5 Build 10480رمز فایل: www.downloadha.com

download قدرتمندترین فشرده ساز WinZip Pro 17.5 Build 10480 لینک دانلود نسخه ۳۲ بیت – 47.1 مگابایت لینک کمکی

download قدرتمندترین فشرده ساز WinZip Pro 17.5 Build 10480 لینک دانلود نسخه ۶۴ بیت – 49.4 مگابایت لینک کمکی


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: قدرتمندترین فشرده ساز WinZip Pro 17, 5 Build 10480,

نويسنده: احسان

Foxit Reader بهترین و سبک ترین نرم افزار برای نمایش فایل های پی دی اف است. بدون دردسر و بی نیاز از هرگونه کرک و نرم افزاری رایگان جهت نمایش سریع فایل های pdf می باشد. اگر از نرم افزار سنگین مانند adobe reader استفاده میکنید یا از دیگر نرم افزارهایی که دارای امکاناتی دیگری هستند و شما فقط از آنها جهت مشاهده فایل های pdf استفاده میکنید ، سخت در اشتباه هستید. Foxit Reader بسیار سریع و با کمترین استفاده از منابع سیستمی فایل های pdf را نمایش خواهد داد. نمایش چندین فایل pdf به صورت تب و همچنین داشتن حافظه به طوری که اگر تا صفحه ۵۰ کتابی را مطالعه کنید ، کافیست برنامه را ببندید و در بازگشایی بعدی همان کتاب ، نرم افزار در همان صفحه باز خواهد شد. همچنین Foxit Reader میتواند کامنت هایی که برای برخی از کلمات یا جملات در فایل های pdf تعبیه شده است را نیز نمایش دهد. همچنین این نرم افزار با نصب افزونه بر روی مرورگرهای فایرفاکس و کروم میتواند فایل های pdf را درون مرورگر نیز نمایش دهد. در زمینه ویرایش این نرم افزار میتواند به راحتی به فایل های pdf عکس و متن اضافه کند. البته متاسفانه امکان فارسی نوشتن در این نرم افزار وجود ندارد. همچنین این نرم افزار دارای قابلیت Text Viewer است که متن های فایل pdf را به صورت قابل ویرایش و قابل کپی برداری نمایش میدهد که البته این قابلیت نیز با فارسی سازگار نبوده و به صورت برعکس حروف فارسی را نمایش میدهد که البته برای فایل های پی دی اف انگلیسی مشکلی ندارد.

foxit reader بهترین نرم افزار نمایش فایل پی دی اف Foxit Reader 6.0.2.0413

password بهترین نرم افزار نمایش فایل پی دی اف Foxit Reader 6.0.2.0413رمز فایل: www.downloadha.com

download بهترین نرم افزار نمایش فایل پی دی اف Foxit Reader 6.0.2.0413 لینک دانلود – 27.7 مگابایت لینک کمکی


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: بهترین نرم افزار نمایش فایل پی دی اف Foxit Reader 6, 0, 2, 0413,

نويسنده: احسان

با افزایش روز افزون تعداد سایت ها در اینترنت به طبع نرم افزارهای کاربردی هاست و برنامه های آپلود و دانلود نیز رونق بیشتری گرفته اند و تعداد آنها نیز رو به افزایش است و شرکت های ارائه دهنده در تلاشند تا با ارائه نرم افزارهای جامع تر و کامل تر نیاز کاربران را در این زمینه برطرف ساخته و بخش بیشتری از سهم بازار را نیز در اختیار خود بگیرند و به کاربران خود بیافزایند. از نرم افزار های ارائه شده در این زمینه می توان به CuteFTP اشاره کرد.اما نرم افزاری که امروز قصد معرفی جدیدترین ورژن آن را داریم FileZilla است. این نرم افزار یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزار ها در این زمینه است. که در عین سهولت در استفاده قابلیت های فراوانی دارد که در ادامه به تعدادی از آنها اشاره خواهیم کرد.

 

filezilla نرم افزار قدرتمند مدیریت FTP به نام FileZilla 3.4.0 (نسخه قابل حمل)

 

 

 

password نرم افزار قدرتمند مدیریت FTP به نام FileZilla 3.4.0 (نسخه قابل حمل)پسورد فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار قدرتمند مدیریت FTP به نام FileZilla 3.4.0 (نسخه قابل حمل)لینک دانلود – 6.9 مگابایت | لینک کمکی


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: نرم افزار قدرتمند مدیریت FTP به نام FileZilla 3, 4, 0 (نسخه قابل حمل),

نويسنده: احسان

TurboFTP 6.30 Build 862 نرم افزار قدرتمند و سریعی است که جهت رد و بدل اطلاعات به FTP سرورها بکار میرود. این نرم افزار با پشتیبانی از تکنولوژی های پیشرفته رمز گذاری همچون SSL/TLS وSFTP,SH2 به Upload و Download فایل ها بین کامپیوتر شما و دیگر سرورها پرداخته و از امنیت بالایی برخوردار می باشد. این برنامه پس ازنصب در System Try ویندوز نشسته و همیشه در دسترس وب مسترها می باشد.

 

TurboFTP 6.30 انتقال سریع فایل ها به سرورهای FTP با TurboFTP 6.30 Build 862

 

password انتقال سریع فایل ها به سرورهای FTP با TurboFTP 6.30 Build 862پسورد فایل: www.downloadha.com

download انتقال سریع فایل ها به سرورهای FTP با TurboFTP 6.30 Build 862 لینک دانلود – 10 مگابایت | لینک کمکی


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: انتقال سریع فایل ها به سرورهای FTP با TurboFTP 6, 30 Build 862,

نويسنده: احسان

نرم افزار BitComet یکی از عمومی ترین و علی ترین نرم افزارهای اشتراک فایل می باشد که با سرعتی بالا امکان انتقال فایل حتی از ۱۰۰MBتا چند GB را برای شما فراهم میکند. از جمله مزایای این نرم افزار : قدرت ، عاری بودن از آلودگی ، سرعت و راحتی در کاربرد آن است. این نرم افزار از : دانلودهای همزمان ، دانلودهای پشت سرهم ، انتخاب فایل دانلود مورد نظر از مجموعه فایل های قابل دانلود ، شروع مجدد سریع ، چت ، کچ دیسک ، محدوده های سرعت ، نگاشت پورت ، پروکسی ، فیلتر نمودن IP و بسیاری دیگر پشتیبانی میکند.

 

bitcomet ارسال اطلاعات به اینترنت با BitComet 1.29.8 20110826 Beta + قابل حمل

 

 

password ارسال اطلاعات به اینترنت با BitComet 1.29.8 20110826 Beta + قابل حملپسورد فایل: www.downloadha.com

download ارسال اطلاعات به اینترنت با BitComet 1.29.8 20110826 Beta + قابل حمل لینک دانلود نسخه نصبی – 10.5 مگابایت | لینک کمکی

download ارسال اطلاعات به اینترنت با BitComet 1.29.8 20110826 Beta + قابل حمل لینک دانلود نسخه قابل حمل – 14 مگابایت | لینک کمکی


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: ارسال اطلاعات به اینترنت با BitComet 1, 29, 8 20110826 Beta + قابل حمل,

نويسنده: احسان

 WinSCP ابزاری کوچک و رایگان برای برقراری ارتباط با سرورهای FTP است که در محیطی امن شما قادر به ارسال و دریافت انواع فایل بین کامپیوتر خود و سرورهای اف تی پی هستید . از پروتکل های مختلفی نظیر SFTP ، FTP و … پشتیبانی می کند . پشتیبانی از کشیدن و رها کردن ، رابط گرافیکی ، ارسال همزمان چند فایل ، پشتیبانی از U3 ، ویرایشگر متن ، هماهنگ سازی دایرکتوری به صورت تمام اتوماتیک ، پشتیبانی از SSH رمز عبور و … از ویژگی های این نرم افزار است .

 

 

winSPC برقراري ارتباط با سرور اف تي پي با WinSCP 5.0.3 Build 1758 

 

password برقراري ارتباط با سرور اف تي پي با WinSCP 5.0.3 Build 1758 پسورد فایل: www.downloadha.com

download برقراري ارتباط با سرور اف تي پي با WinSCP 5.0.3 Build 1758 لینک دانلود – 2.6 مگابایت | لینک کمکی


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: برقراری ارتباط با سرور اف تی پی با WinSCP 5, 0, 3 Build 1758,

نويسنده: احسان

ConcordFTP یک پل ارتباطی میان رایانه شما و سرورهای اف تی پی است که برای برقراری ارتباط ، داشتن مشخصات لوگین کاملاً ضروری و طبیعی می باشد . همزمان با این برنامه می توانید به چندین سرور مختلف متصل شوید و به دریافت و ارسال فایل های گوناگون به صورت امن بپردازید. نرم افزار ConcordFTP را در ادامه می توانید از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

ConcordFTP مدیریت و ارتباط با سرورهای FTP توسط ConcordFTP 5.0

password مدیریت و ارتباط با سرورهای FTP توسط ConcordFTP 5.0رمز فایل: www.downloadha.com

download مدیریت و ارتباط با سرورهای FTP توسط ConcordFTP 5.0 لینک دانلود – 6.4 مگابایت | لینک کمکی

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: مدیریت و ارتباط با سرورهای FTP توسط ConcordFTP 5, 0,

نويسنده: احسان

Atomix Virtual DJ Pro نرم افزاری نام آشنا در زمینه طراحی موزیک پر تحرک یا همان دی جی می باشد که یک دستگاه پیشرفته ساخت دی جی را در خانه برای شما فراهم می آورد. تهیه و خرید دستگاه های دی جی علاوه بر هزینه سنگینی که به علاقمندان تحمیل می کند از نظر نحوه کار نیز گاها بسیار پیچیده و پر فوت و فن می باشند که در هر حال هر کسی ممکن است از بس هزینه سنگین خرید این دستگاه ها و یا فنون کار با دستگاه بر نیاید. با زبان ساده باید گفت Atomix Virtual DJ یک نرم افزار جالب ، ساده و قدرتمند برای اشخاصی می باشد که علاقه خاص و ویژه ای به ضبط،، ادیت و پخش حرفه ای یک موسیقی دارند. این برنامه در اصل نرم افزاری است برای میکس نمودن فایلهای MP3 . موتور تبدیل این نرم افزار قادر است تا آهنگهای شما را به بهترین صورت میکس کرده و در کار ساخت دی جی به نحوه کار و روند پیشرفت کار شما سرعت بخشد.

 

Atomix Virtual DJ Pro حرفه ای ترین ابزار دی جی با نام Atomix VirtualDJ Pro 7.4.453

 

 

password حرفه ای ترین ابزار دی جی با نام Atomix VirtualDJ Pro 7.4.453 پسورد فایل: www.downloadha.com

download حرفه ای ترین ابزار دی جی با نام Atomix VirtualDJ Pro 7.4.453 لینک دانلود – 34.61 مگابایت | لینک کمکی


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: حرفه ای ترین ابزار دی جی با نام Atomix VirtualDJ Pro 7, 4, 453,

نويسنده: احسان

 Avant Browser یک مرورگر وب پرسرعت، قدرتمند و روان می باشد که می توانید با استفاده از امکانات کاربردی و جالبی که این نرم افزار به مرورگر اینترنت اکسپلورر اضافه می کند، از وبگردی لذت دوچندان ببرید. این نرم افزار با اضافه کردن قابلیت هایی چون بلاک کردن Pop-up ها، جلوگیری از باز شدن تبلیغات فلش، RSS/ATOM خوان خودکار، تنظیمات حرفه ای برای موتور جستجوی گوگل، بازگردانی پنچره ها و تب های بسته شده، پاکسازی اطلاعات اضافی مرورگر و افزایش سرعت بارگذاری، پشتیبانی از ۴۱ زبان زنده دنیا، دارای پوسته های بسیار زیبا و … مرورگر اینترنت اکسپلورر را به یک مرورگر منحصر به فرد و دلخواه همگان تبدیل می کند.

 

 

Avant Browser1 مرورگر زیبا و پرقدرت Avant Browser 2013 Build 16

password مرورگر زیبا و پرقدرت Avant Browser 2013 Build 16 پسورد فایل: www.downloadha.com

download مرورگر زیبا و پرقدرت Avant Browser 2013 Build 16لینک دانلود – 4.1 مگابایت | لینک کمکی

download مرورگر زیبا و پرقدرت Avant Browser 2013 Build 16لینک دانلود نسخه Ultimateه– 42.3 مگابایت | لینک کمکی

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: مرورگر زیبا و پرقدرت Avant Browser 2013 Build 16,

نويسنده: احسان

HiDownload Platinum نرم افزاری پرقدرت در زمینه مدیریت دانلود ها و دریافت فایل ها از اینترنت با حداکثر سرعت می باشد که نسخه ی جدید آن با امکانات بسیار عرضه شده است‌. HiDownload نرم افزاری چند منظوره با قابلیت دانلود فایل ها به صورت تکی و گروهی (چند لینکی) از سایت های Http و FTP، با استفاده از کل پهنا باند اینترنتی کاربران است. قابلیت زمان بندی تعبیه شده در این نرم افزار برای شروع دانلود و اجرای فایل ها و یا قطع ارتباط اینترنت و Shutdown، لزوم حضور کاربر را در هنگام دانلود فایل از اینترنت را بر می دارد.

 

HiDownload Platinum 7.82 دانلود تمامی پروتکل های اینترنتی با HiDownload Platinum v8.08

password دانلود تمامی پروتکل های اینترنتی با HiDownload Platinum v8.08 پسورد فایل: www.downloadha.com

download دانلود تمامی پروتکل های اینترنتی با HiDownload Platinum v8.08 لینک دانلود – 7.83 مگابایت | لینک کمکی


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود تمامی پروتکل های اینترنتی با HiDownload Platinum v8, 08,

نويسنده: احسان

WinX DVD Ripper Platinum نرم افزاری عالی برای ریپ کردن دی وی دی های فیلم برروی هارد دیسک با فرمت های معمول ویدیویی می باشد. همانطور که میدانید فیلم هایی که به صورت ویدیویی برای روی لوح های فشرده dvd رایت می شوند دارای فرمت خاصی هستند و همچنین حجم بسیار بالایی دارند و اگر قصد بر کپی کردن آنها با همان فرمت و حجم باشد فضای زیادی از هارد دیسک را اشغال میکنند. بنابراین اکثر کاربر با استفاده از نرم افزارهای ریپ کننده این دی وی دی ها را بدون کاهش کیفیت برروی هارد دیسک خود نگهداری میکنند تا ضمن اشغال کمتر فضای هارد دیسک از فرمت های معمول تری برخورددار باشند. این نرم افزار انواع لوح های فشرده فیلم دی وی دی را به فرمت های معمول نظیر AVI (DivX, Xvid), MP4, MPEG, WMV, 3GP, MOV, FLV و… تبدیل میکند. همچنین این نرم افزار امکانات ویژه برای تبدیل وی دی دی ها به فرمت های قابل بخش در تبلت ها و گوشی های آندروید و آیفون در نظر گرفته است. برخی از دی وی دی ها ممکن است دارای قفل باشند یا محافظت ناحیه ای باشند که این نرم افزار قفل ها را شکسته و به راحتی دی وی دی را ریپ خواهد کرد. از نظر امکانات ویرایشی ، این نرم افزار در هنگام ریپ میتواند قسمت های دلخواه را روی هارد دیسک ریپ نکند و همچنین نسبت به تنظیم کیفیت دلخواه کاربر اقدام نماید و لازم به ذکر است میتوانید کیفیت صدا و فیلم را نیز تنظیم کنید. این نرم افزار باتوجه به قابلیت استفاده از تمامی هسته ای پردازنده (تا ۸ هسته) میتواند سرعت بسیار بالایی را در ریپ نمودن در اختیار کاربر قرار دهد. در ادامه مطلب تمامی فرمت های پشتیبانی شده و دستگاه ها آمده اند.

 

WinX DVD Ripper Platinum ریپ کردن فیلم های روی دی وی دی WinX DVD Ripper Platinum 7.0.0.40

password ریپ کردن فیلم های روی دی وی دی WinX DVD Ripper Platinum 7.0.0.40رمز فایل: www.downloadha.com

download ریپ کردن فیلم های روی دی وی دی WinX DVD Ripper Platinum 7.0.0.40 لینک دانلود – 26.5 مگابایت لینک کمکی


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: ریپ کردن فیلم های روی دی وی دی WinX DVD Ripper Platinum 7, 0, 0, 40,

نويسنده: احسان

 

Xilisoft iPad Magic Platinum کاملترین نرم افزار برای مدیریت ، تبدیل فرمت و انتقال بین کامپیوتر و تبلیت های آیپد و گوشی های آیفون می باشد. این نرم افزار علاوه بر اینکه امکانات مدیریتی کاملی را برای آیفون و آیپد دارد ، میتواند به انتقال اطلاعات بین کامپیوتر بسیار موثر باشد و همچنین یک نرم افزار تبدیل کننده فرمت ویژه برای آیفون و آیپد خواهد بود. انتقال موزیک ، ویدیو ، کتاب های الکترونیک میان کامپیوتر و iPhone و iPad و همچنین بک آپ رفتن از تمامی اطلاعات موجود در آنها از امکانات قابل توجه این نرم افزار خواهد بود. این انتقال میتواند از طریق کابل انجام شود و یا اینکه از طریق wi-fi این نرم افزار میتواند تمامی اعمالی که ذکر خواهد شد را انجام دهد. همچنین قابلیت بک آپ و export مخاطبین و پیام ها به صورت ویژه میسر می باشد. مدیریت app های نصب شده برای آیفون و آیپد نیز قابل انجام است. باتوجه به پشتیبانی از iOS 6 و پایین و همچنین پشتیبانی از iPhone5 و پایین تر و سازگاری با تمامی نسخه های iPad این نرم افزار تمامی نیازهای کاربران را رفع خواهد کرد. در زمینه تبدیل فرمت علاوه بر اینکه Xilisoft iPad Magic میتواند برای آیفون رینگتون مخصوص بسازد قابلیت ریپ کردن انواع لوح های فشرده ویدیویی با فرمت مخصوص قابل پخش در دستگاه های پشتیبانی شده ، امکان تبدیل فرمت ویدیوی و صوتی مخصوص و همچنین دانلود ویدیوهای آنلاین با فرمت مخصوص نیز امکان پذیر است. ساخت آلبوم های دیجیتال از عکس هایی که گرفته اید نیز توسط این نرم افزار امکان پذیر است. تمامی مدل های دستگاه های iPad/iPod/iPhone در این نرم افزار پشتیبانی شده اند که در ادامه مطلب کاملا به آنها اشاره شده است.

 

Xilisoft iPad Magic Platinum مدیریت کامل آی‌پد و آیفون Xilisoft iPad Magic Platinum v5.4.7

password مدیریت کامل آی‌پد و آیفون Xilisoft iPad Magic Platinum v5.4.7رمز فایل: www.downloadha.com

download مدیریت کامل آی‌پد و آیفون Xilisoft iPad Magic Platinum v5.4.7 لینک دانلود – 41 مگابایت لینک کمکی

 

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: مدیریت کامل آی‌پد و آیفون Xilisoft iPad Magic Platinum v5, 4, 7,

نويسنده: احسان

 

بهتر است هر روز نرم افزارهای رایگان را بیشتر بشناسید. کرک کردن نرم افزارها علاوه بر خلاف قوانین کپی رایت است از نظر اخلاقی نیز درست نیستند. در حالی برای جایگزینی نرم افزارهای نیازمند کرک ، نرم افزارهای قدرتمندی وجود دارد ، چرا از نرم افزارهای کرک شده استفاده میکنید؟

Freemake Video Converter نرم افزاری بسیار عالی جهت تبدیل فرمت فرمت های صوتی و ویدیویی با قابلیت های مناسب جهت ویرایش و رایت لوح های فشرده ویدیویی و ساخت اسلایدشو می باشد. این نرم افزار از ۲۰۰ فرمت صوتی و تصویری در هنگام ورودی جهت تبدیل فرمت پشتیبانی میکند و این یعنی کمتر فرمتی پیدا خواهد شد که در این نرم افزار پشتیبانی نشود. در ادامه مطلب لیست کامل فرمت های ورودی و خروجی را آورده ایم. این نرم افزار در تبدیل فرمت از دو تکنولوژی  CUDA و DXVA برای افزایش سرعت در تبدیل فرمت استفاده میکند. تبدیل فرمت ویژه دستگاه های مالتی مدیا و گوشی های موبایل نظیر  iPod, iPhone, iPad, PSP, Android نیز در زمره تواناهایی این نرم افزار محسوب می شود. دیگر ابزار مهم نرم افزار که شاید مهم باشد ، امکانات در زمینه چرخش ویدیوها ، بریدن ، چسباندن و کاهش حجم آنها می باشد که مسلما در هنگام تبدیل فرمت فایل های ویدیویی و صوتی میتواند کارامد باشد و تمامی نیازهای کاربر را رفع کند. چسباندن زیرنویس های SSA/SRT/ASS به فیلم ها نیز از دیگر قابلیت های مهم نرم افزار محسوب می شود. تنظیم کیفیت صوت و تصویر و بیت ریت ویدیو و صوت در هنگام خروجی گرفتن نیز در نرم افزار میسر خواهد بود. در زمینه رایت ، نرم افزار میتواند ویدیوها را با فرمت بلو-ری برروی دیسک های بلو-ری رایت نماید. همچنین این نرم افزار قابلیت این را دارد که ویدیوها را تا سقف ۲۰ ساعت برروی لوح های فشرده dvd معمولی و تا سقف ۴۰ ساعت برروی لوح های فشرده دوطرفه dvd رایت کند و این یعنی رد کردن محدودیت هایی که در زمینه رایت ویدیو برروی لوح های فشرده لحاظ شده است. ساخت اسلایدشو استفاده از عکس ها و صوت و ویدیو و ذخیره انها نیز از توانای های مهم این نرم افزار در کنار قابلیت دانلود ویدیوهای آنلاین از سایت های اینترنتی مانند یوتوب ، گوگل ، فیس بوک و… می باشد. در ادامه مطلب با امکانات جزئی نرم افزار آشنا شوید.

 

 

freemake video converter تبدیل فرمت قدرتمند و رایگان Freemake Video Converter 3.2.1.0 

 

فرمت های پشتیبانش شده (کلیک کنید)

سایت های پشتیبانی شده جهت دانلود ویدیوهای آنلاین (کلیک کنید)

password تبدیل فرمت قدرتمند و رایگان Freemake Video Converter 3.2.1.0رمز فایل: www.downloadha.com

download تبدیل فرمت قدرتمند و رایگان Freemake Video Converter 3.2.1.0 لینک دانلود – 16 مگابایت لینک کمکی


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: تبدیل فرمت قدرتمند و رایگان Freemake Video Converter 3, 2, 1, 0,

نويسنده: احسان

SWF Decompiler نام نرم افزاری کاربردی و مفید است که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا تمامی اجزای سازنده یک فایل فلش را استخراج کرده و مشاهده نمایند. این نرم افزار همان طور که از نام آن مشخص می باشد برای بازیابی فایل های فلش به حالت قبل از ذخیره سازی آن ها در فرمت SWF می باشد. با کمک ابزار موجود در برنامه می توانید به عکس ها ، فایل های صوتی و تصویری ، فریم ها و … در یک فایل فلش دسترسی داشته و آن ها را به صورت کاملا مجزا برای خود ذخیره سازی نمایید.

 

Sothink SWF Decompiler استخراج فایل های فلش با Sothink SWF Decompiler 7.4 Build 5217

 

 

password استخراج فایل های فلش با Sothink SWF Decompiler 7.4 Build 5217 پسورد فایل: www.downloadha.com

download استخراج فایل های فلش با Sothink SWF Decompiler 7.4 Build 5217 لینک دانلود – 43.67 مگابایت | لینک کمکی


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: استخراج فایل های فلش با Sothink SWF Decompiler 7, 4 Build 5217,

نويسنده: احسان

J.River Media Center یکی از حرفه ای ترین نرم افزارها در زمینه پخش فایل های صوتی و تصویری می باشد. اگر شما هم مانند بسیاری از کاربران رایانه هنگام پخش فایل های صوتی و تصویری با خطای عدم پشتیبانی پسوند مواجه شده اید و یا نرم افزار فعلی شما فاقد امکاناتی همچون بزرگنمایی فیلم و دیگر نیاز های شما می باشد , هم اکنون ما برای شما کاربران گرامی دانلودها بهترین و حرفه ای ترین نرم افزار پلیر را اماده دریافت نموده ایم. این نرم افزار علاوه بر پشتیبانی و پخش بیش از ۸۰ پسوند مختلف از فایل های صوتی و تصویری توانایی پخش انواع افکت های سه بعدی و دو بعدی را نیز دارا می باشد و علاوه بر ان شما می توانید به سادگی هر چه تمام تر توسط این نرم افزار اقدام به جستجو در یوتیوب و دانلود از آن نمایید. J.River Media Center با دارا بودن قابلیت فایل وقایع به شما این امکان را می دهد تا تمام فایل هایی که از ابتدای کار نرم افزار تا به امروز پخش نموده اید را مشاهده نمایید و همچنین هنگام پخش فایل های صوتی می توانید انواع تگ های موجود در هر فایل را به صورت جداگانه مشاهده نمایید. این نرم افزار علاوه بر قابلیت پخش فایل های صوتی و تصویری قابلیت تبدیل فایل های صوتی به Mp3 و رایت همزمان آن را دارا می باشد و همچنین شما می توانید به سادگی توسط این نرم افزار اقدام به طراحی لیبل جهت چاپ روی سی دی وی دی وی دی نمایید.

 

jv آخرین ورژن پلیر معروف J. River Media Center 18.0.143 Final

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: آخرین ورژن پلیر معروف J, River Media Center 18, 0, 143 Final,

نويسنده: احسان

Arcsoft TotalMedia Theatre یک پلیر AIO بسیار حرفه ای مخصوصا در زمینه پخش فیلم های با کیفیت می باشد. این نرم افزار چه از بلوری و دیسک های DVD، AVCHD و چه از فایل های HD موجود در سرورهای UPnp پشتیبانی به عمل می آورد. این نرم افزار با داشتن یک رابط کاربری شهودی و ابتکاری و طراحی منحصر فرد، پخش کننده بسیار عالی با کاربرد و کیفیت بالا و پخش کننده مقدم صنعت فیلم لذت دیدن یک فیلم را چند برابر میکند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت پشتیبانی از فیلم های ۳D و پخش آن ها در محیطی کاملا مخصوص، پشتیبانی از فیلم های Blu-ray، داشتن ابزار شبیه سازی سه بعدی، ساخت فیلم سه بعدی، پخش فیلم های آنلاین با کیفیت بالا، بالا بردن کیفیت صدا به صورت کاملا ملموس و … اشاره کرد.

 

Arcsoft TotalMedia Theatre 6.0.1.119 پلیری قدرتمند با نام Arcsoft TotalMedia Theatre 6.0.1.119

 

 

password پلیری قدرتمند با نام Arcsoft TotalMedia Theatre 6.0.1.119 پسورد فایل: www.downloadha.com

download پلیری قدرتمند با نام Arcsoft TotalMedia Theatre 6.0.1.119 لینک دانلود – 78.24 مگابایت | لینک کمکی


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: پلیری قدرتمند با نام Arcsoft TotalMedia Theatre 6, 0, 1, 119,

نويسنده: احسان

CyberLink PowerDVD Ultra از جمله نرم افزارهای معروف پخش فیلم در کامپیوتر می باشد که شما با استفاده از آن به راحتی میتوانید فیلمهای با کیفیت DVD را در محیطی بسیار زیبا و دلنشین تماشا کنید. این برنامه ساخت کمپانی مشهور Cyberlink می باشد و در این نسخه جدید امکانات بسیار زیادی به آن اضافه شده که مهمترین آنها امکان پخش فیلمهای با کیفیت Blue-Ray و HD و نیز قابلیت پخش فیلم ها به صورت سه بعدی می باشد. علاوه بر این یکی دیگر از قابلیت های مهمی که به این نسخه اضافه گردیده کنترل برنامه با استفاده از گوشی های موبایل می باشد در واقع شما با نصب برنامه رابط و درایور نرم افزار میتوانید از راه دور و با گوشی موبایل خود به صورت کامل کنترل برنامه را در اختیار بگیرید. از دیگر قابلیت هایی که در نسخه های قدیمی این نرم افزار وجود داشت و در این نسخه هم مشاهده می شود، قابلیت پخش فایل فیلم های دی وی دی که به صورت جداگانه در هارد کامپیوتر وجود دارد و همچنین پخش فایل ویدیویی با فرمت های MKV, MPEG, AVI, FLV, MOV و … می باشد. در این برنامه امکانات بسیار زیادی در اختیار کاربر قرار دارد تا در بهترین شرایط و با عالی ترین کیفیت فیلم مورد نظر خود را تماشا کند به عنوان نمونه تنظیمات مربوط به سایز تصویر و افزایش کیفیت آن و همچنین تنظمیات متنوع مربوط به نمایش زیرنویس به شکل های مختلف و … این نرم افزار در حال حاضر جز پرطرفدارترین نرم افزارهای پخش فیلمهای با کیفیت DVD در سراسر جهان می باشد و دارای امکانات و کاربردهای بسیار فراوانی است.

 

PowerDVD Ultra v13 پلیر قدرتمند و همه کاره CyberLink PowerDVD Ultra v13.0.2720.57

 

password پلیر قدرتمند و همه کاره CyberLink PowerDVD Ultra v13.0.2720.57 پسورد فایل: www.downloadha.com

download پلیر قدرتمند و همه کاره CyberLink PowerDVD Ultra v13.0.2720.57 لینک دانلود – 187 مگابایت | لینک کمکی


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: پلیر قدرتمند و همه کاره CyberLink PowerDVD Ultra v13, 0, 2720, 57,

نويسنده: احسان

CyberLink AudioDirector Ultra  نرم افزاری قدرتمند در زمینه صدا و موسیقی می باشد که تمامی امکانات لازم جهت کار با فایل های صوتی را داراست. این نرم افزار قدرتمند برای غنی سازی صدا و بکر و تنظیم آن بسیار قدرتمند است. قابلیت های تدوین و ویرایش و افزایش کیفیت و میکس و افکت گذاری فراوانی دارد. همچنین از تکنولوژی  state-of-the-art برای رفع صداهای اضافه نیز استفاده میکند. توانایی این نرم افزار به طور کلی شامل ۴ بخش می شود که به این شرح است : طراحی و تنظیم صدا برای ویدیو،ضبط و میکس و تنظیم و تدوین صدا،ابزار کامل ویرایش و افکت گذاری صدا و ابزار روتوش حرفه ای صدا. در بخش اول نرم افزار امکانات ویرایش و تنظیم صدا برای قرارگرفتن روی ویدیو یا صداهای روی ویدیو را در اختیار کاربر قرار میدهد. بدین ترتیب کاربر میتوانید ضمن تنظیم صدا نسبت به ویرایش کیفیت و از بین بردن نویز آنها نیز اقدام کند. باتوجه به اینکه نرم افزار با قابلیت پیش نمایش ویدیو به همراه نمودارهای مربوط به صدا ارائه شده است ، این کار بسیار ساده خواهد بود. از فرمت هایی ویدیو نظیر H.264, MPG, WMV, MKV, MOV, FLV و AVI پشتیبانی خواهد شد. در بخش دوم ، قابلیت ضبط از چندین منبع صدایی برای کاربرانی که به آهنگسازی علاقه دارند بسیار مفید خواهد بود. قرار دادن افکت های مناسب روی صداهای ضبط شده و ضبط با کیفیت صدا با عمق ۳۲ بیت و بالاتر از ۷٫۱ کانال از امکانات مهم این بخش است. در بخش سوم مربوط به افکت گذاری و ویرایش امکانات قدرتمندی وجود دارد. نرم افزار صدا را به صورت موج نمایش میدهد و شما تمامی قسمت های صدا را خواهید دید. نرم افزار دارای افکت های محبوب فراوانی است که در اینجا مجال نام بردن انها نیست و کاربر میتواند افکت ها را به هر بخش از صدا اختصاص دهد. نرم افزار پلاگین محبوب VST نیز پشتیبانی میکند. قابلیت روتوش حرفه ای صدا نیز با نمایش نویز ها به صورت کاملاً بصری که امکان حذف آنها را به کاربر میدهد. آنالیز فرکانس و هامورنیک صدا که این نیز به کاربر کمک میکند تا به سادگی صداهای اضافی و نویزها را تشخیص دهد. به طور کل نرم افزار بسیار قدرتمند بوده است و به کاربران حرفه ای که نیازمند توضیحات دقیق هستند ، مطالعه امکانات نرم افزار در سایت سازنده پیشنهاد می شود.

 

cyberlink audio director ultra ویرایش قدرتمند صدا CyberLink AudioDirector Ultra 3.0.2731

password ویرایش قدرتمند صدا CyberLink AudioDirector Ultra 3.0.2731رمز فایل: www.downloadha.com

download ویرایش قدرتمند صدا CyberLink AudioDirector Ultra 3.0.2731 لینک دانلود – 363 مگابایت لینک کمکی


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: ویرایش قدرتمند صدا CyberLink AudioDirector Ultra 3, 0, 2731,

نويسنده: احسان

ALLPlayer برنامه ای قدرتمند برای پخش انواع فایل های صوتی و تصویری می باشد . با قابلیت LiveUpdate این برنامه می توانید در صورت مشکل در کدک و باز نشدن فرمت خاصی ، کدک های برنامه را آپدیت نمایید . آل پلیر برای پخش فیلم ها از DirectX نیز استفاده می کند که این قابلیت این امکان را به شما می دهد تا هر فیلمی را پخش نمایید . قابلیت دیگر این برنامه قابلیت سینک کردن حرفه ای صدا و زیرنویس می باشد . فرمت هایی همچون FLV, MKV, DivX, Xvid, DVDs, CDs, RMVB, MP4 و … به راحتی با این برنامه قابل مشاهده هستند .

 

ALLPlayer پخش انواع فایل های صوتی و تصویری با ALLPlayer v5.5 Final

 

 

 

password پخش انواع فایل های صوتی و تصویری با ALLPlayer v5.5 Final پسورد فایل: www.downloadha.com

download پخش انواع فایل های صوتی و تصویری با ALLPlayer v5.5 Final لینک دانلود – 37.1 مگابایت | لینک کمکی


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: پخش انواع فایل های صوتی و تصویری با ALLPlayer v5, 5 Final,

نويسنده: احسان

آیا ویندوز شما غیرقانونی شده و پیغام های This Copy Of Widows is Not Genuine و یا پیغام هایی شبیه به این را دریافت می کنید ، باید بدانید که ویندوزی که شما نصب کرده اید به صورت غیرمجاز کپی برداری شده است و اصل نیست ! البته تمام ویندوز هایی که در ایران موجود است به شکل غیرقانونی کپی برداری شده اند و این مشکل را دارند . وقتی که ویندوز شما توسط مایکروسافت غیرقانونی شناسایی شود ، دیگر قادر به Update و به روز رسانی ویندوز نیستید و این باعث می شود که ویندوز شما در برابر حفره های امنیتی ناتوان باشد . وبلاگ بزرگ تپش به معرفی نرم افزار با نام Make Windows XP 100% Genuine این توانایی را به شما می دهد که بدون هیچ هزینه ای ویندوز خود را قانونی کنید . این کار بیشتر از چند دقیقه طول نمی کشد و بسیار آسان است !

 

xp کرک جدید فعال سازی ویندزو ایکس پی Genuine Windows XP 2012

آموزش (اطلاعات بیشتر در فایل how to install):

1- ابتدا وارد پوشه WGA شوید و فایل Install.bat را اجرا کنید.

۲- بعد از طی دستورعمل ها ویندوز را ریستارت کنید

۳- وارد پوشه license keys شوید و یکی از کلیدها را دوبار کلیک کنید و گزینه ok را بزنید.

 

password کرک جدید فعال سازی ویندزو ایکس پی Genuine Windows XP 2012رمز فایل: www.downloadha.com

download کرک جدید فعال سازی ویندزو ایکس پی Genuine Windows XP 2012 لینک دانلود – 1 مگابایت لینک کمکی


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: کرک جدید فعال سازی ویندزو ایکس پی Genuine Windows XP 2012,

نويسنده: احسان

SUPERAntiSpyware Pro نرم افزاری قدرتمند و کارآمد برای مبارزه با انواع جاسوس افزارها و ابزارهای مخرب می باشد. توسط این نرم افزار میتوان انواع فایل های مخرب نظیر Spyware, Adware, Malware, Trojans, KeyLoggers, Dialers, Hi-Jackers, and Worms را از بین برد و از آلودگی سیستم به انها اجتناب ورزید. این نرم افزار دارای موتور قدرتمند اسکنر لحظه ای و زنده است و میتواند به صورت آنی از ورود انواع جاسوس افزارها به سیستم جلوگیری کند. در زمینه اسکن این نرم افزار با بررسی انواع حافظه های قابل حمل از ورودی جاسوس ابزارها از این طریق جلوگیری میکند و همچنین با اسکن رجیستری در صورتی که جاسوس افزارها در رجیستری تغییراتی را ایجاد کرده باشند ، آنها را حذف و رفع خواهند کرد. این نرم افزار در هنگام خاموش و روشن شدن با بررسی ۵۰ نقظه حساس ویندوز این اطمینان را به کاربر میدهد که قبل از آنکه یک جاسوس افزارها قصد نفوذ را داشته باشد ، شناسایی و حذف شود.

 

SUPERAntiSpyware حذف و مقابله با جاسوس افزارها SUPERAntiSpyware Pro 5.6.1018

 

 

 

 

 

password حذف و مقابله با جاسوس افزارها SUPERAntiSpyware Pro 5.6.1018رمز فایل: www.downloadha.com

download حذف و مقابله با جاسوس افزارها SUPERAntiSpyware Pro 5.6.1018 لینک دانلود – 24.6 مگابایت لینک کمکی


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: حذف و مقابله با جاسوس افزارها SUPERAntiSpyware Pro 5, 6, 1018,

نويسنده: احسان

DivX Plus نرم افزاری بسیار عالی است که میتواند فرمت های فشرده شده DivX را با کیفیت بسیار بالا پخش کند و در کنار این قابلیت ، نمایش دیگر فرمت های ویدیویی و تبدیل به فرمت DivX و تبدیل دیگر فرمت ها و همچنین وجود دارا بودن Codec Pack این نرم افزار را بسیار کامل جلوه میدهد. فرمت DivX فرمتی محبوب است زیرا که با انجام عمل کدینگ فایل های ویدویی را بدون کاهش کیفیت بسیار فشرده می سازد و غالبا در دی وی دی ها به کار گرفته می شود. این فرمت جهت پخش نیازمند نرم افزاری ویژه است که DivX Plus با داشتن بخش DivX Plus Player این فرمت ها را پخش میکند ضمن اینکه از دیگر فرمت های صوتی و تصویری نظیر AVI, DIVX, MKV, MP4, MOV, WMV نیز پشتیبانی میکند. همچنین این نرم افزار امکان نمایش زیرنویس حتی چندین زیرنویس را نیز فراهم آورده است. فرمت های با کیفیت HD (DivX, XVID, H.264, x264 و WMV*, RMVB**, AVCHD) نیز پشتیبانی شده اند. در زمینه تبدیل نرم افزار میتواند فرمت های نامبرده را به یکدیگر تبدیل کند. در زمینه تبدیل فرمت های دیگری MPG, TS, VOB and SVCD نیز پشتیبانی شده اند و قابلیت هایی مانند اضافه کردن چندین زیرنویس به فیلم ، ادغام فایل های ویدیوی و تنظیم bitrate و حجم نیز امکان پذیر است. بخش DivX Plus Web Player نیز برای پخش فیلم هایی است که با تکنولوژی DivX در سطح وب منتشر شده اند ، می باشد و قابلیت اصلی این بخش امکان دانلود این ویدیوها می باشد. قابلیت رایت لوح های فشرده نیز فراهم آماده است تا از این نرم افزار بسیار ویژه بسازد.

 

divx plus پخش ، تبدیل و کدک DivX با نرم افزار DivX Plus 9.1.1 Build 1.9.0.528

password پخش ، تبدیل و کدک DivX با نرم افزار DivX Plus 9.1.1 Build 1.9.0.528 رمز فایل: www.downloadha.com

download پخش ، تبدیل و کدک DivX با نرم افزار DivX Plus 9.1.1 Build 1.9.0.528  لینک دانلود – 72.6 مگابایت لینک کمکی


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: پخش , تبدیل و کدک DivX با نرم افزار DivX Plus 9, 1, 1 Build 1, 9, 0, 528,

نويسنده: احسان

EarthTime نرم افزاری جالب و کاربردی برای مشاهده ساعت و تاریخ نقاط مختلف جهت به همراه قابلیت تنظیم زنگ هشدار می باشد. این نرم افزار کاربردی با دارا بودن بیش از صد هزار شهر میتواند کاربر را در مشاهده زمان دقیق و تاریخ شهرهای مختلف جهان کمک کند. همچنین این قابلیت را دارد تا زمان و ساعت نقطه ای دلخواه را به کاربر نمایش دهد. محیط کاربری این نرم افزار به صورت نقشه کامل کره زمین است که با افکت روز و شب تزئین شده است و کاملاً مشخص است که در کدام نقاط از کره زمین شب و در کدام نقاط روز است همچنین نرم افزار میتواند با متصل شدن به سرورهای هواشناسی ابرهای موجود در جو کره زمین را نیز در نقشه اعمال کند. کاربر میتواند ساعت و تاریخ تعدادی شهر را در صفحه اصلی نرم افزار بگنجاند. قابلیت کاربردی دیگر نرم افزار امکان تنظیم زنگ هشدار براساس ساعت نقاط مختلف جهان است. برای مثال میتوانید تنظیم کنید در ساعت ۳ بعد از ظهر به وقت محلی شهر لندن ، نرم افزار به شما هشدار دهد. زنگ هشدارها میتوانند به صورت روزانه و هفتگی و ماهانه تنظیم شوند. به طور کل این نرم افزار کامل در زمینه مشاهده ساعت های نقاط مختلف کره زمین در اختیار شماست!

 

EarthTime ساعت محلی نقاط مختلف جهان DeskSoft EarthTime 4.2.3

password ساعت محلی نقاط مختلف جهان DeskSoft EarthTime 4.2.3رمز فایل: www.downloadha.com

download ساعت محلی نقاط مختلف جهان DeskSoft EarthTime 4.2.3 لینک دانلود – 4.6 مگابایت لینک کمکی


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: ساعت محلی نقاط مختلف جهان DeskSoft EarthTime 4, 2, 3,

نويسنده: احسان

TBS Cover Editor نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران می توانند اقدام به ساخت و طراحی جعبه های سه بعدی برای محصولات ، کارت های اعضا ، برچسب دیسک ها ، جلد کتاب ها و … نمایند . این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که کاربران در آن به راحتی و بی نیاز به داشتن دانش طراحی می توانند اقدام به ساخت و ایجاد طرح های دلخواه خود نمایند. از ویژگی های این نرم افزار می توان به توانایی طراحی های دو بعدی و سه بعدی با قدرت render نمودن تصاویر ، استفاده از ابزارهای متعدد برای راحتی کاربر در هنگام طراحی ، دارای ابزار ویرایشی تصاویر ، دارای کتابخانه ای از مجموعه قالب های آماده برای طراحی و …  اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت TrueBoxShot می باشد.

 

TBS Cover Editor طراحی کاورهای جعبه ای با TrueBoxShot TBS Cover Editor 2.5.5.337

 

 

password طراحی کاورهای جعبه ای با TrueBoxShot TBS Cover Editor 2.5.5.337 رمز فایل: www.downloadha.com

download طراحی کاورهای جعبه ای با TrueBoxShot TBS Cover Editor 2.5.5.337 لینک دانلود – 36.89 مگابایت لینک کمکی


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: طراحی کاورهای جعبه ای با TrueBoxShot TBS Cover Editor 2, 5, 5, 337,

نويسنده: احسان
آخرين مطالب
» مدیریت و ایجاد پایگاه داده با FileMaker Pro Advanced 12.0.3.328 ( 1392/4/15 )
» دانلود بازی Dark برای PC ( 1392/4/15 )
» بازیابی اطلاعات پاک شده Active Partition Recovery Enterprise 9.0.4 ( 1392/4/15 )
» دانلود بازی فکری روستای مخفی Corpatros: The Hidden Village ( 1392/4/15 )
» نسخه جدید دیکشنری قدرتمند و محبوبBabylon v10.0.1 r18 ( 1392/4/1 )
» دانلود فیلم آموزش فوتوشاپ Photoshop Creative Effects Workshop ( 1392/4/1 )
» مجموعه ۱۸ تم ویندوز ۷ به همراه والپیپر ( 1392/4/1 )
» حذف نرم افزارها و پاکسازی ویندوز Your Uninstaller! Pro 7.5.2013.02 ( 1392/4/1 )
» تایمر نرم افزاری برای مدیریت زمان Multi-Timer Ultimate 3.40 ( 1392/4/1 )
» آموزش ساخت بازی دوبعدی با یونیتیCreating 2D Games In Unity ( 1392/4/1 )
» کپی مطمئن و سریع فایل ها با TeraCopy Pro v 2.27 Final ( 1392/4/1 )
» زیباسازی تصاویر خود با Photo Collage Max 2.2.0.6 ( 1392/3/30 )
» ساخت فایل های پی دی افnovaPDF Pro Desktop 7.7 Build 391 ( 1392/3/30 )
» ساخت عکس و پوستر با Phoster 1.5.3 – آیفون و آیپد ( 1392/3/30 )
» ایجاد و ادیت حرفه ای تصاویر متحرک با Adobe Creative Cloud After Effects CC 12.0.404 ( 1392/3/29 )
» تجربه ای جدید در ویرایش تصاویر با فوتوشاپ ۱۴ – Adobe Creative Cloud Photoshop CC 14.0 Final ( 1392/3/29 )
» طراحی وبسایت با LMSOFT Web Creator Pro 6.0.0.12 ( 1392/3/28 )
» ضبط فعالیت های خود با Movavi Screen Capture SE 4.3.0 ( 1392/3/28 )
» مسنجری برای تمام آیدی های شما Trillian 5 Pro for Windows v5.3.0.16 ( 1392/3/28 )
لينکستان
درباره ما


احسان
به وبلاگ من خوش آمدید
ايميل :


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 62
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 88
بازدید ماه : 86
بازدید کل : 27502
تعداد مطالب : 184
تعداد نظرات : 38
تعداد آنلاین : 1

Alternative content



آوازک