بهترين دانلود

Zend Studio نرم افزار قدرتمندی است که قابلیتهای فراوان جدید و ابزارهای ارزشمند را فراهم آورده است تا به وسیله آنها به شما کمک نماید تا وبسایتهای خود را سریعتر توسعه داده، کاستی های آن را با سرعت بیشتر جبران نموده واز جدیدترین فناوریهای در زمینه PHP به صورت مستقیم و از داخل محیط توسعه خود بهره مند شوید. این نرم افزار با پشتیبانی کامل و عالی از PHP 5.3 ، ویرایش کد ارتقا یافته عالی، اشکال زدایی آسان توسط یکپارچگی با Zend Server، تولید کد از طریق یکپارچگی با  Zend Framework، و بهبود در کارایی و عملکرد، جایگاه  خود را به عنوان بهترین راهکار برای توسعه دهندگان پی اچ پی همچنان حفظ نموده است. Zend Studio تنها “محیط توسعه یکپارچه ” (IDE) موجود برای برنامه نویسان پی اچ پی حرفه ای می باشد که تمامی نیازهایی را که برای ساخت برنامه های کاربردی تجاری مورد نیاز هستند را فراهم نموده است. قابلیتهایی همچون قابلیت ساخت دوباره، تولید کد، همکار کدنویسی و آنالیز معنایی که همگی بایکدیگر مجموعه ای می سازند که قابلیت ساخت سریع برنامه های کاربردی را برای شما بهتر از هر برنامه دیگری فراهم می آورد.

 

 

 1324710657720303938 طراحی وبسایت و نرم افزارهای موبایل با Zend Studio Standart 10.0.1

password طراحی وبسایت و نرم افزارهای موبایل با Zend Studio Standart 10.0.1 پسورد فایل: www.downloadha.com

download طراحی وبسایت و نرم افزارهای موبایل با Zend Studio Standart 10.0.1 لینک دانلود – 256.47 مگابایت | لینک کمکی


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: طراحی وبسایت و نرم افزارهای موبایل با Zend Studio Standart 10, 0, 1,

نويسنده: احسان

Realtek High Definition Audio Drivers جدیدترین درایور سخت افزارهای کارت های صوتی Onboard مخصوص ویندوز xp و ویندوز ۸ و ویندوز ۷ و ویندوز Vista که برای اجرای بازی ها و نرم افزارهای جدید مسلما یکی از پیش نیازها می باشد. این درایور مخصوص درایورهای ALC-8xx/2xx می باشد که شامل اکثر درایورهای موجود در بازار می باشد. بنابراین با نصب این درایور از جدید امکانات صوتی نرم افزارها استفاده نمایید. لیستی از درایورهای پشتیبانی شده در ادامه مطلب آمده است.

 

Realtek High Definition Audio Drivers درایور جدید کارت های صوتی Realtek High Definition Audio Drivers 2.70.6782

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: درایور جدید کارت های صوتی Realtek High Definition Audio Drivers 2, 70, 6782,

نويسنده: احسان

nVIDIA GeForce Driver با این درایور قدرت بیشتری در کارت های گرافیک شرکت انویدیا در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. مسلما جهت اجرای بازی های جدید به این درایور احتیاج خواهید داشت و کارهای روزانه نظیر مدیریت دسکتاپ ، نمایش فایل های مالتی مدیا و امور کاری و… نیز با این درایور بهتر و با کیفیت بالاتری مهیا خواهد بود. این درایور برروی نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت ویندوزهای xp , 7 , 8 , vista نصب خواهد شد. با این درایور سازگاری ، اطمینان و مقاوت در اجرای جدیدترین بازی ها افزایش خواهد یافت. برای مثال این درایور اجرای بازی call of duty : black ops 2 را ۱۸ درصد بهبود خواهد بخشید و برای بازی Assassin’s Creed III رقم قابل توجه ۲۶ درصد خواهد بود. در نمایش فیلم های ۳بعدی نیز تاثیر این درایور چشمگیر خواهد بود. در ادامه لیست کارت های گرافیک پشتیبانی شده آمده است.

 

nVIDIA GeForce Driver درایور کارت های گرافیک nVIDIA GeForce Driver 310.70

password درایور کارت های گرافیک nVIDIA GeForce Driver 310.70رمز فایل: www.downloadha.com

download درایور کارت های گرافیک nVIDIA GeForce Driver 310.70 لینک دانلود نسخه ۳۲ بیت – 162 مگابایت لینک کمکی

download درایور کارت های گرافیک nVIDIA GeForce Driver 310.70 لینک دانلود نسخه ۶۴ بیت – 209 مگابایت لینک کمکی


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: درایور کارت های گرافیک nVIDIA GeForce Driver 310, 70,

نويسنده: احسان

Photoshop Without Photographs – امروزه دیگر توانایی های برنامه شگفت انگیز فوتوشاپ بر همگان چون روز روشن است.در این ویدئو آموزشی قصد داریم ساخت تصاویری خیره کننده را بدون استفاده از نمونه آماده به شما بیاموزیم.در واقع هدف این فیلم آموزشی ویرایش و ایجاد تغییرات بر روی تصاویر نیست.بلکه هدف ساخت و آفرینش تصاویر دلخواه با استفاده از ابزارهای پیشرفته برنامه فوتوشاپ است. اما آیا واقعا چنین چیزی امکان پذیر است ؟ در این ویدئو آموزشی تصویری که بر روی کاور فیلم مشاهده می کنید به عنوان نمونه کار در نظر گرفته می شود و نحوه ی ساخت آن به صورت گام به گام و با تمام جزئیات به شما آموزش داده خواهد شد.برای مثال در این نمونه شما می بایست مواردی چون ساخت بافت هایی از جنس چوب ، ایجاد سایه روشن های تعیین کننده در عکس ، تعریف ابعاد گوناگون فرتور وغیره را بیاموزید.این فیلم آموزشی چالشی فوق العاده را برای شما به وجود خواهد آورد و شما وارد بخش هایی شگفت آور از دنیای پر رمز و راز فوتوشاپ خواهد کرد.در ادامه می توانید این ویدئوی آموزشی را به صورت رایگان از وب سایت دانلودها دریافت کنید.

 

Photoshop دانلود فیلم آموزشی فوتوشاپ Photoshop Without Photographs

password دانلود فیلم آموزشی فوتوشاپ Photoshop Without Photographs پسورد فایل: www.downloadha.com

download دانلود فیلم آموزشی فوتوشاپ Photoshop Without Photographs لینک های دانلود :  Rodfile    Direct Link


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود فیلم آموزشی فوتوشاپ Photoshop Without Photographs,

نويسنده: احسان

دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود بازی Dead Island: Riptide برای XBOX360,

نويسنده: احسان

Windows 8 Transformation Pack نرم افزاری مناسب برای تبدیل ظاهر ویندوزهای XP , Vista و Seven به ویندوز ۸ می باشد. ظاهر ویندوز ۸ سر و صداهای زیادی را ایجاد کرده است و شاید کاربرانی که هنوز قصد ندارد این ویندوز را انتخاب کنند ، نیاز به تجربه ای از ظاهر ویندوز ۸ و محیط کاربری آن داشته باشند. با این نرم افزار میتوان گفت ۹۰ درصد ظاهر کاربری ویندوز ۸ را تجربه خواهید کرد چرا که تمامی قسمت ها از آیکون ها گرفته تا صفحات روشن خاموش و نمایش پنجره ها به ویندوز ۸ تبدیل خواهند شد. این نرم افزار بر روی هر دو نسخه های ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی ویندوزها سازگاری خواهد داشت.

 

Windows 8 Transformation Pack تبدیل ظاهر به ویندوز 8 با نرم افزار Windows 8 Transformation Pack 6.5

 

 

 

 

 

password تبدیل ظاهر به ویندوز 8 با نرم افزار Windows 8 Transformation Pack 6.5رمز فایل: www.downloadha.com

download تبدیل ظاهر به ویندوز 8 با نرم افزار Windows 8 Transformation Pack 6.5 لینک دانلود – 47 مگابایت لینک کمکی


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: تبدیل ظاهر به ویندوز ۸ با نرم افزار Windows 8 Transformation Pack 6, 5,

نويسنده: احسان

 برای داوطلبان کنکور های سراسری ، کتاب مشاوره ای – انگیزشی ویژه ای قرار داده ایم.این کتاب الکترونیک اثر دکتر افشار از مشاورین برجسته کنکور کشور می باشد.موضوع این کتاب شروع دوباره می باشد که ضمن کار کردن بر روی انگیزه شما هشدار ها و تهدیداتی که می تواند به هر نحوی شما کنکوری ها را تحت تاثیر قرار دهد با خبر می سازد.هم اکنون این کتاب را می توانید از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

moshavereh کتاب الکترونیکی مشاوره انگیزشی کنکور   تولد دوباره

 

 

password کتاب الکترونیکی مشاوره انگیزشی کنکور   تولد دوبارهرمز فایل: www.downloadha.com

download کتاب الکترونیکی مشاوره انگیزشی کنکور   تولد دوباره لینک دانلود – 200 کیلوبایت


دسته بندي : <-CategoryName->


نويسنده: احسان

myTV نرم افزاری قدرتمند، جذاب و بسیار کوچک می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را با کیفیت‌های مختلف و سرعت بسیار مناسب به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های دیجیتال، شبکه‌های استانی، پخش زنده اماکن مقدس و زیارتی ، شبکه‌های رادیویی سراسری، شبکه‌های رادیویی استانی، پادکست‌های متنوع، جدول زمان‌بندی پخش برنامه‌های صدا و سیما و… از ویژگی‌های برتر نرم افزار فارسی تلویزیون‌ من میباشند.این نرم افزار فارسی و کاربردی را هم اکنون از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

myTV2 پخش آنلاین رادیو و تلویزیون‌ فارسی با myTV 4.5

password پخش آنلاین رادیو و تلویزیون‌ فارسی با myTV 4.5 پسورد فایل: www.downloadha.com

download پخش آنلاین رادیو و تلویزیون‌ فارسی با myTV 4.5 لینک دانلود – 0.1 مگابایت | لینک کمکی 

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: پخش آنلاین رادیو و تلویزیون‌ فارسی با myTV 4, 5,

نويسنده: احسان

دانلود برنامهAshampoo Snap نرم افزار قدرتمند محصول شرکت محبوب ashampoo می باشد که میتواند به راحتی از محیط ویندوز و نرم افزارها و بازی فیلم و عکس تهیه کند. شاید این در ابتدا ساده به نظر برسد ولی امکانات موجود در این نرم افزار باعث می شود این نرم افزار ضمن دارا بودن قابلیت عکس و فیلمبرداری ، امکانات لازم برای تهیه فیلمی تمام عیار از محیط ویندوز را داشته باشد. این نرم افزار ضمن اینکه میتواند به صورت تمام صفحه از محیط ویندوز فیلم و عکس تهیه کند ، توانایی این را دارد که از ناحیه ای ویژه که توسط شما معین می شود فیلم برداری نماید ، میتواند در هنگام فیلمبرداری روی گزینه بزرگنمایی (zoom) انجام دهد..

Ashampoo Snap همچنین میتواند تنها از منوهایی که باز می شوند فیلم و عکس تهیه نماید. بعد از فیلمبرداری میتوان به به فیلم عکس ، یادداشت ، متن ، دور اشیاء خط کشیدن و واترمارک اضافه کرد و این یعنی شما میتوانید یک فیلم آموزشی بسازید. همچنین در ادامه این قابلیت وجود دارد که صدا و تصویر ورودی از میکروفون و وب کم را نیز به فیلم گرفته شده ، اضافه کنید.

در ادامه قابلیت ها ، امکان ویرایش محدود عکس و فیلم وجود دارد و میتوان تغییر سایز ، چرخش ، پاک کردن قسمتی از عکس و… انجام داد. نرم افزار در کاربرد بسیار آسان است و تمامی فرایندها روشن و امکانات در دسترس خواهد بود.

 

 

ashampoo snap 5 عکس و فیلمبرداری حرفه ای از محیط ویندوز با Ashampoo Snap 5.1.4

 

password عکس و فیلمبرداری حرفه ای از محیط ویندوز با Ashampoo Snap 5.1.4رمز فایل: www.downloadha.com

download عکس و فیلمبرداری حرفه ای از محیط ویندوز با Ashampoo Snap 5.1.4 دانلود برنامه– 19.8 مگابایت 

 

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: عکس و فیلمبرداری حرفه ای از محیط ویندوز با Ashampoo Snap 5, 1, 4,

نويسنده: احسان

(Adobe Reader XI نسخه رایگان شرکت adobe جهت نمایش فایل های PDF و قابلیت های درون آنها می باشد. این نرم افزار بسیار قدرتمند جهت نمایش فایل های PDF و پرینت گرفتن آنها می باشد. مهم نیست که درون فایل PDF چه محتوایی وجود داشته باشد ، از متن گرفته تا عکس ، ویدیو و دیگر فایل های مالتی مدیا درون فایل PDF در این نرم افزار به نمایش در خواهند آمد. همچنین این نرم افزار امکان نوشتن بازخورد و یادداشت را در کنار خطوط و کلمات به صورت کاملا واضح بدون قرار گیری در دیگر قسمت های متن فایل PDF فراهم می کند تا دیدگاه های لازم برای متنی خاص را بتوان درون فایل پی دی اف مشخص نمود. این نرم افزار با داشتن قابلیت هایی به نام Protected Mode و Enhanced Security کاربر را مطمئن می کند که فایل PDF در حال مشاهده حاوی انواع ابزارهای مخرب جهت نفوذ به سیستم نیست و بدون مشکل و امنیت خاطر مشاهده فایل را انجام میدهد. این نرم افزار جهت مطالعه و مشاهده فایل های پی دی اف امکانات بصری فراوانی را فراهم آورده است که نمایش به صورت سه بعدی و تغییر اندازه از ساده ترین آنها می باشد. 

 

Adobe Reader نمایش قدرتمند و امن فایل پی دی اف Adobe Reader XI 11.0.0 

password نمایش قدرتمند و امن فایل پی دی اف Adobe Reader XI 11.0.0رمز فایل: www.downloadha.com

download نمایش قدرتمند و امن فایل پی دی اف Adobe Reader XI 11.0.0 – 35.9 مگابایت l.دانلودلینک کمکی

 

.


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: نمایش قدرتمند و امن فایل پی دی اف Adobe Reader XI 11, 0, 0,

نويسنده: احسان

Foxit Advanced PDF Editor نرم افزاری حرفه ای و کامل جهت کار با فایل های پی دی اف است. این نرم افزار تمامی امکانات ساخت ، ویرایش ، نمایش و تبدیل فایل های pdf را در خود جای داده است که اگر میخواهید به صورت جزئی آنها را بررسی کنید به ادامه مطلب بروید. اما به طور اختصار باید گفت در زمینه ویرایش فایل های pdf نرم افزار همانند نرم افزار word تمامی امکانات را جهت ویرایش فراهم آورده و گویی که کاربر در حال ویرایش یک متن در نرم افزار word است. ویرایش پارگراف ها و تغییر فونت ها و حذف یا اضافه کردن اشیاء و عکس و… . در زمینه ساخت و تبدیل فایل های pdf ، این نرم افزار توانایی این را دارد تا بیش از ۲۰۰ فرمت اسناد که مسلما فایل های نرم افزار آفیس و عکس ها و صفحات html و… جز آنها هستند را به صورت pdf تبدیل کند و از انها یک فایل pdf بسازد. ادغام چندین فایل pdf و همچنین برداشتن  و حذف صفحاتی از داخل یک فایل pdf دیگر نیز در زمره توانایی های نرم افزار قرار دارد. برای قابلیت های جزئی تر به ادامه مطلب بروید. 

 

Foxit PDF editor نرم افزار حرفه ای و کامل پی دی اف Foxit Advanced PDF Editor 3.00

 

 

 

password نرم افزار حرفه ای و کامل پی دی اف Foxit Advanced PDF Editor 3.00رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار حرفه ای و کامل پی دی اف Foxit Advanced PDF Editor 3.00 لینک دانلود – 27.3 مگابایت لینک کمکی


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: نرم افزار حرفه ای و کامل پی دی اف Foxit Advanced PDF Editor 3, 00,

نويسنده: احسان

FutureDecks DJ pro نام نرم افزاری برتر برای دیجی ها می باشد که با آخرین ویژگی های دنیای امروز دیجی ها که هم پاسخگوی نیاز دیجی های حرفه ای و هم دیجی های درحال رشد باشد ساخته شده است. این نرم افزار می تواند در تمامی منظورها همراه دیجی ها باشد، از دیجی هایی که در خانه ی خود کار می کنند تا ریمیکس ها و میکس های مورد علاقه ی خود را بسازند تا دیجی های حرفه ای که در کلاب ها فعالیت می کنند و همچنین برای دیجی هایی که در اجراهای زنده کار می کنند. با توجه به تعداد بیشماری ویژگی های پیشرفته و منعطف، هیچ چیزی مانع از خلاقیت شما در موسیقی نخواهد شد، مگر ذهن خود شما.

FutureDecks DJ Pro دیجی و میکس موسیقی با FutureDecks DJ Pro 3.6.1

password دیجی و میکس موسیقی با FutureDecks DJ Pro 3.6.1 پسورد فایل: www.downloadha.com

download دیجی و میکس موسیقی با FutureDecks DJ Pro 3.6.1دانلود برنامه  20.21 مگابایت 

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دیجی و میکس موسیقی با FutureDecks DJ Pro 3, 6, 1,

نويسنده: احسان

ketab

 password ساخت حرفه ای php با phpDesigner 8.1.1 پسورد فایل:www.masterdl.com

download ساخت حرفه ای php با phpDesigner 8.1.1حجم فایل : ۶٫۶۰ مگابایت دانلود.


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود کتاب سخت افزار سال سوم هنرستان(رشته کامپیوتر),

نويسنده: احسان

 



 

نام کتاب: تعبیر خواب جامع
نویسنده: امام جعفر صادق، یوسف نبی، دانیال نبی، محمد بن سیرین و ...
تعداد صفحات: نامشخص
فرمت کتاب: CHM
زبان کتاب: فارسی

 password ساخت حرفه ای php با phpDesigner 8.1.1 پسورد فایل:www.mihandownload.com

download ساخت حرفه ای php با phpDesigner 8.1.1دانلود  کتاب با حجم 2.32 مگابایت

 

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود کتاب تعبیر خواب جامع,

نويسنده: احسان

مستر دانلود

 

Sparrow نرم افزاری برای مدیریت ایمیل ها در سیستم عامل مکنتایش می باشد که علاوه بر امکاناتی که نرم افزار پیش فرض مک یعنی MAIL دارد، دارای قابلیت های دیگری نیز می باشد. در این نرم افزار سعی بر آن بوده که هرچه بیشتر از سادگی استفاده شود، لذا سرعت لود ایمیل ها و نمایش آنها بسیار بالا است. شما در Sparrow این قابلیت را دارید که به ایمیل ها پاسخ سریع بدهید و با این کار می توانید به کارهایتان سریع تر رسیدگی کنید. Sparrow قابلیت هماهنگ شدن با شبکه های اجتماعی را نیز دارا است. هم اکنون می توانید در ادامه این نرم افزار را از سایت مستردانلود با لینک مستقیم دریافت کنید.

 

 

password ساخت حرفه ای php با phpDesigner 8.1.1 پسورد فایل: www.masterdl.com

download ساخت حرفه ای php با phpDesigner 8.1.1  حجم فایل : ۱۲٫۲ مگابایت.دانلود برنامه

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: مدیریت ایمیل ها در سیستم عامل مک با Sparrow 1, 6, 4,

نويسنده: احسان

KMPlayer-2.9.4.1436-Final                                هروقت بحث بهترین پخش کننده فیلم و صوت در بین کاربران است ؛ پرچم نرم افزار KMplayer بالاست . از هر کاربری که بپرسید از چه نرم افزاری برای پخش فیلم و موسیقی استفاده میکند ، بدون شک نرم افزار KMplayer را معرفی می کند . دلیل اینکه این قدر این نرم افزار معروف شده این است که علی رغم حجم کمی که دارد ؛ کارایی بسیار بالایی دارد . اساس کار KMPlayer با این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید. این نرم افزار با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمایند.اخیرا در نسخه های جدید امکان نمایش فیلم های سه بعدی با بهترین کیفیت هم فراهم شده است ؛ کاربرانی که فیلم های سه بعدی دارند می توانند حالا با بالاترین کیفیت به تماشای این گونه فیلم ها بنشینند.

 

password ساخت حرفه ای php با phpDesigner 8.1.1 پسورد فایل: www.masterdl.com

download ساخت حرفه ای php با phpDesigner 8.1.1  حجم فایل : ۳۱٫۲۴ مگابایت دانلود برنامه.


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود نرم افزار پخش تمامی فرمت های مالتی مدیا KMPlayer v3, 6, 0, 85,

نويسنده: احسان
پنج شنبه 29 فروردين 1392

phpDesigner که از واسط کاربری بسیار ساده ای بهره می برد قادر است تا با خطایابی املای لغات و دستور ها کار کدنویسی را فوق العاده آسان سازد. اجرای مستقیم کدها و اسکریپت ها هم نقش مهمی را در مشاهده لحظه به لحظه تغییرات ایجاد شده در اسکریپت ها ایفا می کند. تکمیلگر کدها سرعت کاربران را بالا خواهد برد ، این قابلیت که امروزه در بسیاری از نرم افزارهای کدنویسی به چشم می خورد به این صورت است که وقتی کاربر ابتدای یک دستور را تایپ می کند نرم افزار به صورت هوشمند دستور را شناسایی کرده و در صورت خواست کاربر آن را به کدها اضافه می کند. phpDesigner این قابلیت مهم را در خوی جای داده تا کاربران به سادگی به کدنویسی بپردازند. سازگاری با جدیدترین فریم ورک ها برای PHP و Java- یکی دیگر از قابلیت های جدیدترین نسخه ی این نرم افزار را تشکیل می دهد.

phpDesigner ساخت حرفه ای php با phpDesigner 8.1.1

password ساخت حرفه ای php با phpDesigner 8.1.1 پسورد فایل: www.downloadha.com

download ساخت حرفه ای php با phpDesigner 8.1.1  dl3.لینک دانلود مگابایت24

 

 

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: ساخت حرفه ای php با phpDesigner 8, 1, 1,

نويسنده: احسان

 

 

مجموعه نرم افزارهایی که شرکت مایکروسافت در قالب برنامه ی آفیس ارائه کرده است، بخش زیادی از نیازهای کاربران خانگی و اداری را برطرف میکند.

مجموعه ی آفیس شامل برنامه هایی برای تایپ و نامه نگاری، برنامه ریزی، ارسال و دریافت ایمیل، حسابداری، بانک اطلاعاتی، اشتراک گذاری، مدیریت تصاویر و ... میباشد.

 

برنامه های مجموعه ی Office آنقدر محبوب و پرکاربرد شده اند که امروزه بر روی هر کامپیوتری میتوان حداقل یکی از برنامه های آن را پیدا کرد.

برخی از برنامه های موجود در مجموعه مایکروسافت آفیس عبارتند از:

Word , Excel , PowerPoint , Outlook , Publisher , Access

password ساخت حرفه ای php با phpDesigner 8.1.1 پسورد فایلwww.sarzamindownload.com

download ساخت حرفه ای php با phpDesigner 8.1.1.دانلود برنامه با حجم 677مگابیت.exe

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: Microsoft Office Plus 2010 SP1,

نويسنده: احسان
آخرين مطالب
» مدیریت و ایجاد پایگاه داده با FileMaker Pro Advanced 12.0.3.328 ( 1392/4/15 )
» دانلود بازی Dark برای PC ( 1392/4/15 )
» بازیابی اطلاعات پاک شده Active Partition Recovery Enterprise 9.0.4 ( 1392/4/15 )
» دانلود بازی فکری روستای مخفی Corpatros: The Hidden Village ( 1392/4/15 )
» نسخه جدید دیکشنری قدرتمند و محبوبBabylon v10.0.1 r18 ( 1392/4/1 )
» دانلود فیلم آموزش فوتوشاپ Photoshop Creative Effects Workshop ( 1392/4/1 )
» مجموعه ۱۸ تم ویندوز ۷ به همراه والپیپر ( 1392/4/1 )
» حذف نرم افزارها و پاکسازی ویندوز Your Uninstaller! Pro 7.5.2013.02 ( 1392/4/1 )
» تایمر نرم افزاری برای مدیریت زمان Multi-Timer Ultimate 3.40 ( 1392/4/1 )
» آموزش ساخت بازی دوبعدی با یونیتیCreating 2D Games In Unity ( 1392/4/1 )
» کپی مطمئن و سریع فایل ها با TeraCopy Pro v 2.27 Final ( 1392/4/1 )
» زیباسازی تصاویر خود با Photo Collage Max 2.2.0.6 ( 1392/3/30 )
» ساخت فایل های پی دی افnovaPDF Pro Desktop 7.7 Build 391 ( 1392/3/30 )
» ساخت عکس و پوستر با Phoster 1.5.3 – آیفون و آیپد ( 1392/3/30 )
» ایجاد و ادیت حرفه ای تصاویر متحرک با Adobe Creative Cloud After Effects CC 12.0.404 ( 1392/3/29 )
» تجربه ای جدید در ویرایش تصاویر با فوتوشاپ ۱۴ – Adobe Creative Cloud Photoshop CC 14.0 Final ( 1392/3/29 )
» طراحی وبسایت با LMSOFT Web Creator Pro 6.0.0.12 ( 1392/3/28 )
» ضبط فعالیت های خود با Movavi Screen Capture SE 4.3.0 ( 1392/3/28 )
» مسنجری برای تمام آیدی های شما Trillian 5 Pro for Windows v5.3.0.16 ( 1392/3/28 )
لينکستان
درباره ما


احسان
به وبلاگ من خوش آمدید
ايميل :


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 46
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 72
بازدید ماه : 70
بازدید کل : 27486
تعداد مطالب : 184
تعداد نظرات : 38
تعداد آنلاین : 1

Alternative content



آوازک