بهترين دانلود

Password Security Scanner نرم افزاری برای مشاهده پسوردهای ذخیره شده درون نرم افزارهای ویندوز و بررسی آنها از نظر امنیتی می باشد. این نرم افزار میتواند تمامی پسوردهای ذخیره شده درون نرم افزارهای Microsoft Outlook, Internet Explorer, Mozilla Firefox, Chrome و پسوردهای کانکشن های vpn/dialup ویندوز ، Windows Live Mail و MSN/Windows Messenger را به کاربر نمایش دهد و آنها را مورد آنالیز قرار دهد. قابلیت نمایش یوزرنیم مربوط به هر پسورد وجود دارد و پارامترهایی نظیر قدرت پسورد،تعداد حروف بزرگ و کوچک به کار رفته درون پسورد،تعداد اعداد به کار رفته درون پسورد،تعداد حروف تکرار شدن در پسورد و تعداد کل کاراکترهای پسورد از امکانات جالب این نرم افزار می باشد. همچنین این نرم افزار توانایی نمایش اینکه پسورد مورد نظر مربوط به چه سایتی یا نرم افزاری است را نیز دارا می باشد. به این ترتیب ضمن اینکه میتوانید کل پسوردهای ذخیره شده در ویندوزتان را مشاهده کنید ، پسوردهای ذخیره شده توسط دیگر کاربران را نیز میتوان شناسایی نمود. این نرم افزار روی ویندوزهای مختلف از جمله ویندوز ۷ کار میکند و تنها محدودیت آن در مربوط به نرم افزار فایرفاکس است که اگر این نرم افزار با استفاده از قابلیت master password درون خود محافظت شده باشد قابلیت مشاهده پسوردهای ذخیره شده درون آن وجود ندارد همچنین برای مشاهده پسوردهای مربوط به کانکشن های dial up بایستی نرم افزار را به صورت run as administrator اجرا نمایید.

password security scanner مشاهده پسوردهای ذخیره شده در ویندوز Password Security Scanner 1.17

password مشاهده پسوردهای ذخیره شده در ویندوز Password Security Scanner 1.17رمز فایل: www.downloadha.com

download مشاهده پسوردهای ذخیره شده در ویندوز Password Security Scanner 1.17 لینک دانلود – 1 مگابایت لینک کمکی


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: مشاهده پسوردهای ذخیره شده در ویندوز Password Security Scanner 1, 17,

نويسنده: احسان

GiliSoft Private Disk نرم افزاری بسیار عالی برای کسانی است که میخواهند به سبک جدیدی و آسان تری نسبت به محافظت از اطلاعات شخصی و محرمانه خود اقدام کنند. این نرم افزار با ایجاد درایوی مجازی و محافظت از آن با استفاده از پسورد ، از اطلاعاتی که درون آن قرار دارد محافظت میکند. این نرم افزار درواقع با قرض گرفتن مقداری فضا از هارد دیسک و ایجاد درایو جدیدی (برای مثال درایو جدید J) و سپس محافظت از آن با پسورد اطلاعات را به طور محرمانه نگهداری خواهد کرد به طوری که کاربران بدون پسورد نمیتوانند به آن اطلاعات دسترسی یابند و به این ترتیب ویروس ها و تروجان آنها نیز از آلوده کردن و دسترسی به آنها عاجز خواهند بود. پس با قرار دادن اطلاعات شخصی در درایو مجازی و محافظت شده ساخت GiliSoft Private Disk میتواند به راحتی از اطلاعات محرمانه خودتان استفاده کنید. همچنین این نرم افزار با حافظه های قابل حمل و USB ها نیز سازگاری دارد و میتواند برروی آنها نیز فضاهای مخافظت شده ایجاد کند و بدون نیاز به نصب بودن این نرم افزار برروی دیگر سیستم ها ، از آن فضا و اطلاعات محافظت کند. این قفل گذاری در حالت های Safe Mode و Dos نیز برقرار خواهد بود. همچنین کاربران غیرمجاز بدون داشتن پسورد نمیتوانند نرم افزار را حذف کند و یا درایو مجازی شما را از بین ببرند. 

private disk ایجاد درایو مجازی محافظت شده GiliSoft Private Disk 5.0

password ایجاد درایو مجازی محافظت شده GiliSoft Private Disk 5.0 رمز فایل: www.downloadha.com

download ایجاد درایو مجازی محافظت شده GiliSoft Private Disk 5.0  لینک دانلود – 1.46 مگابایت لینک کمکی


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: ایجاد درایو مجازی محافظت شده GiliSoft Private Disk 5, 0,

نويسنده: احسان

بازی Mike V: Skateboard Party HD یکی دیگر بازی‌های اسکیت‌سواری موجود برای iOS است. در این بازی با گرافیکی مناسب روبرو هستید که البته، برای آیفون ۵ و آیپد رتینا نیز اخیراً بهینه شده است. در این بازی ماموریت‌های گوناگونی برای انجام وجود داشته و می‌توانید با دوستان خود به‌صورت چندنفره نیز به رقابت بپردازید. از قابلیت‌های جالب دیگر این برنامه نیز امکان سفارشی کردن لباس‌ها و اسکیت‌های شما است. این بازی با داشتن قابلیت اتصال به Game Center یک فضای رقابتی و جذاب را برای شما و دوستانتان به‌وجود می‌آورد.

 

mike v sakteboarding بازی اسکیت سواری Mike V: Skateboard Party HD 1.2.4   آیفون و آیپد

 

 

password بازی اسکیت سواری Mike V: Skateboard Party HD 1.2.4   آیفون و آیپد رمز فایل: www.downloadha.com

download بازی اسکیت سواری Mike V: Skateboard Party HD 1.2.4   آیفون و آیپد لینک دانلود – 190 مگابایت | لینک کمکی


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: بازی اسکیت سواری Mike V: Skateboard Party HD 1, 2, 4 – آیفون و آیپد,

نويسنده: احسان
پنج شنبه 23 خرداد 1392

برخی سودجویان در صدد بدست آوردن ماده اولیه ای بسیار کشنده و خطرناک به نام Fuse هستند که توسط ایالات متحده در سال ۱۹۴۰ کشف و ضبط شده است. انگیزه برای تحقیق و مطالعه روی این ماده، ساخت چند سلاح مرگبار توسط آمریکا برای حکمرانی در سراسر دنیا و از بین بردن رقبا بوده است. گفته می شود که اسلحه های تولید شده توسط Fuse می توانند فجایع بسیار بزرگی همچون انفجارهای اتمی حتی در اندازه های وسیع تر را به دنبال داشته باشند. طبیعی است که گروه ها و افراد بسیاری به دنبال کسب چنین ماده ارزشمندی باشند و اتفاقاً بدبختی از آنجایی آغاز می شود که Fuse توسط عده ای منفعت طلب دزدیده و به کشور هندوستان انتقال داده می شود. هر لحظه احتمال می رود که نتایج استفاده از آن نه تنها بشریت، بلکه تمام کره خاکی را در بر گیرد. اینگونه می شود که جوخه Overstrike متشکل از ۴ مأمور کارکشته به سرکردگی دالتون بروکس (Dalton Brooks) وارد ماجرا می شود تا به دنبال ردی از سارقان بگردد و در صورت امکان Fuse را تحویل دولت آمریکا بدهد. آن ها در این راه به نقاط مختلف دنیا، از جمله هندوستان سفر کرده و با موانع بسیاری همچون جهش یافتگان و سارقان مقابله می کنند که این درگیری ها در جریان بازی روایت می شوند. گفتنی است که برای خلق داستان بازی از آقای فیکسمن (Fixman) نویسنده عناوینی همچون Ratchet & Clank استفاده شده است.

FUSE PS3-DUPLEX

 

fuse ps3 cover دانلود بازی FUSE برای PS3


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود بازی FUSE برای PS3,

نويسنده: احسان

بازی Pinball FX2 یک مجموعه ی تکامل یافته از سری اول این بازی که توسط کمپانی Zen Studios، اولین توسعه دهنده ی بازی های مجازی سبک "پین بال"، ساخته شده است می باشد. بازی Pinball FX2 سبک کلاسیک این بازی را با تم هایی از جنگ ستارگان، شخصیت های کارتونی کمپانی Marvel و بسیاری آیتم های دیگر در هم آمیخته است. میز مورد علاقه ی خود برای بازی را انتخاب کنید و ساعت ها سرگرم شوید! این بازی شامل ۲۳ میز مختلف، پشتیبانی از موس و صفحه کلید و گیم پد، لیست برترین ها به صورت آفلاین و آنلاین، سیستم های امتیازدهی مختلف و … می باشد.

Pinball FX2 PC-SKIDROW

 

Pinball FX2 PC Cover دانلود بازی Pinball FX2 برای PC

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود بازی Pinball FX2 برای PC,

نويسنده: احسان

اگر علاقمند به بازی بولینگ هستید بدون شک از بازی زیبای ۱۰ Pin Shuffle Bowling لذت خواهید برد. این بازی شباهت زیادی به بولینگ دارد (با این تفاوت که بجای توپ با مهره‌های مخصوص پرتاب خود را انجام می‌دهید) و البه جدای از بازی بولینگ سبک دیگری از بازی نیز در آن وجود دارد که بسیار زیبا جالب است و باید سعی کنید مهره‌های خود را در محل خواسته شده پرتاب کنید، یعنی باید پرتاب خود را طوری تنظیم کنید که مهره در جای مشخص شده متوقف شود. البته همه‌ی این بازی‌ها دو‌نفره هستند و می‌توانید با دوستان خود چه در یک دیوایس، و چه در دو دیوایس با استفاده از Bluetooth و Wi-fi به بازی کردن بپردازید. در آپدیت جدید، بازی Universal است و برای آیفون و آیپد بهینه شده است. همچنین این نسخه از بازی برای صفحه‌ی iPhone5 بهینه شده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 10 pin shuffle bowling بازی سرگرم کننده در سبک بولینگ 10 Pin Shuffle Bowling   آیفون و آیپد  

 

password بازی سرگرم کننده در سبک بولینگ 10 Pin Shuffle Bowling   آیفون و آیپد رمز فایل: www.downloadha.com

download بازی سرگرم کننده در سبک بولینگ 10 Pin Shuffle Bowling   آیفون و آیپد لینک دانلود – 20 مگابایت | لینک کمکی


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: بازی سرگرم کننده در سبک بولینگ ۱۰ Pin Shuffle Bowling – آیفون و آیپد,

نويسنده: احسان

نرم‌افزار LockerPro Lockscreen صفحه موبایل شما در حالت قفل را به شکلی ساده و کاربردی تغییر می‌دهد. در این لاک اسکرین Notificationهای ارسال شده روی گوشی مثل تماسهای رد شده یا پیام‌های رسیده روی صفحه‌ی قفل به‌صورت لیست به شما نمایش داده می‌شود و برای دیدن آن‌ها نیازی نیست گوشی خود را از حالت قفل خارج کنید. این لاک اسکرین همچنین ابزارهایی برای دسترسی سریع به قسمت‌های گوناگون موبایل برایتان فراهم می‌کندی، با کشیدن دست به سمت راست بر روی ساعت، می‌توانید به گزینه‌های میان‌بر دسترسی پیدا کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

locker pro lockscreen android صفحه قفل LockerPro Lockscreen 3.5    اندروید

 

 

password صفحه قفل LockerPro Lockscreen 3.5    اندروید رمز فایل: www.downloadha.com

download صفحه قفل LockerPro Lockscreen 3.5    اندروید لینک دانلود – 3 مگابایت | لینک کمکی


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: صفحه قفل LockerPro Lockscreen 3, 5 – اندروید,

نويسنده: احسان

Guardian Alliance – شیطان و ارتشش به دنبال غلبه بر دنیا هستند و شما در نقش جنگجویان توانا می بایست در برابر آن ها ایستادگی کنید و دنیا را نجات دهید . در کل وظیفه ی شما ساخت جنگجو ، تجهیز کردن آنها و مقابله با انواع هیولاها است که در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک دانلود را مشاهده نمایید .

Guardian Alliance بازی مدیریتی و کم حجم Guardian Alliance

 

تصاویر محیط بازی :

Guardian Alliance S2 s بازی مدیریتی و کم حجم Guardian Alliance Guardian Alliance S1 s بازی مدیریتی و کم حجم Guardian Alliance 

password بازی مدیریتی و کم حجم Guardian Allianceپسورد فایل: www.downloadha.com

download بازی مدیریتی و کم حجم Guardian Alliance لینک دانلود – 57.7 مگابایت | لینک کمکی


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: بازی مدیریتی و کم حجم Guardian Alliance,

نويسنده: احسان

 در این فیلم های آموزشی به شما اصول اساسی کار با برنامه محبوب Visual Studio 2012 یاد داده می شود . پیکربندی ویژوال استدیو برای پیشتبانی از انواع زبان های برنامه نویسی ، ساخت یک پروژه در برنامه ، شناخت انواع پروژه ها ، مرور و قالب بندی کدهای شما ، دیباگ کردن کدها و … از جمله سرفصل های این آموزش ها می باشند که سطح آن ها مقدماتی است . ویژوال استدیو نام مجموعهٔ (Suite) برنامه‌نویسی شرکت مایکروسافت است که دارای چند زبان برنامه‌نویسی است. این مجموعه ویژوال سی و ویژوال بیسیک و ویژوال فاکس‌پرو و چند ابزار دیگر را درون خود جای داده‌است. البته در نسخه های جدید دیگر اثری از ویژوال فکس پرو دیده نمی شود.نرم‌افزار Visual Studio، نرم‌افزاری توسعه یافته برای برنامه نویسان کامپیوتر است که توسط شرکت نرم‌افزاری MicroSoft تولید شده است .

 

Visual Studio 2012 Essential Training آموزش کار با ویژوال استدیو 2012   Visual Studio 2012 Essential Training

 

 

 

download آموزش کار با ویژوال استدیو 2012   Visual Studio 2012 Essential Trainingدانلود به صورت پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   EmbedUpload     Direct Link

دانلود پارت ۲ :   EmbedUpload     Direct Link


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: آموزش کار با ویژوال استدیو ۲۰۱۲ – Visual Studio 2012 Essential Training,

نويسنده: احسان

Mozilla Thunderbird نرم افزاری بسیار عالی برای مرور ، مشاهده ، ارسال و دریافت پست های الکترونیک از طریق سرویس های مختلف ایمیل نظیر  IMAP, SMTP و سرویس Gmail می باشد. به وسیله این نرم افزار میتوانید همزمان از چندین سرویس جیمیل و سرویس های  IMAP, SMTP (سرویس های مخصوصی که معمولا وبمسترها استفاده می کنند) استفاده کنید. به دلیل مجموعه شدن اکانت ها و وجود پنلی یکتا برای مدیریت آنها دیگر نیازی به تحمل دردسرهای رایج استفاده همزمان از چندین ایمیل نخواهید داشت و به راحتی میتوانید چندین ایمیل را مدیریت کنید. این نرم افزار با توجه به پشتیبانی از SSL/TLS امنیت بسیار بالایی خواهد داشت و به همین دلیل نگران وارد نمودن پسوردها و یا رسوخ اطلاعات ایمیل هایتان نباشید. همچنین این نرم افزار همانند مرورگرهای جدید از قابلیت Tabbed Email استفاده میکند تا ضمن اینکه همزمان چندین اکانت را بررسی میکنید ، همزمان چندین ایمیل را مطالعه ، ارسال یا مرور کنید. آرشیو نمودن ایمیل ها و همچنین قرار دادن address book ها باعث می شود به راحتی ایمیل ها را دسته بندی و مدیریت کنید ، قابلیتی که شاید برای استفاده از آن در سرویس های IMAP, SMTP بایستی دردسرهای زیادی را متحمل شوید. همچنین با وجود امکان قابلیت پیوست اطلاعات ، از نظر ارسال داده ها نیز مشکلی نخواهید داشت. قابلیت چت نیز در نسخه های جدید Thunderbird اضافه شده است که چت فیس بوک ، جیمیل ، توییتر و xmpp پشتیبانی می شوند. قابلیت جستجو نرم افزار بسیار عالی خواهد بود و میتواند به جستجوی متن درون ایمیل ها بپردازد و این یعنی راحتی بسیار در پیدا نمودن ایمیل هایی که عنوان آنها را فراموش کرده اید. این نرم افزار رایگان بوده و مخصوص شماست!

Mozilla Thunderbird مدیریت ساده و حرفه ای ایمیل ها Mozilla Thunderbird 17.0

password مدیریت ساده و حرفه ای ایمیل ها Mozilla Thunderbird 17.0رمز فایل: www.downloadha.com

download مدیریت ساده و حرفه ای ایمیل ها Mozilla Thunderbird 17.0 لینک دانلود – 18 مگابایت لینک کمکی


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: مدیریت ساده و حرفه ای ایمیل ها Mozilla Thunderbird 17, 0,

نويسنده: احسان
آخرين مطالب
» مدیریت و ایجاد پایگاه داده با FileMaker Pro Advanced 12.0.3.328 ( 1392/4/15 )
» دانلود بازی Dark برای PC ( 1392/4/15 )
» بازیابی اطلاعات پاک شده Active Partition Recovery Enterprise 9.0.4 ( 1392/4/15 )
» دانلود بازی فکری روستای مخفی Corpatros: The Hidden Village ( 1392/4/15 )
» نسخه جدید دیکشنری قدرتمند و محبوبBabylon v10.0.1 r18 ( 1392/4/1 )
» دانلود فیلم آموزش فوتوشاپ Photoshop Creative Effects Workshop ( 1392/4/1 )
» مجموعه ۱۸ تم ویندوز ۷ به همراه والپیپر ( 1392/4/1 )
» حذف نرم افزارها و پاکسازی ویندوز Your Uninstaller! Pro 7.5.2013.02 ( 1392/4/1 )
» تایمر نرم افزاری برای مدیریت زمان Multi-Timer Ultimate 3.40 ( 1392/4/1 )
» آموزش ساخت بازی دوبعدی با یونیتیCreating 2D Games In Unity ( 1392/4/1 )
» کپی مطمئن و سریع فایل ها با TeraCopy Pro v 2.27 Final ( 1392/4/1 )
» زیباسازی تصاویر خود با Photo Collage Max 2.2.0.6 ( 1392/3/30 )
» ساخت فایل های پی دی افnovaPDF Pro Desktop 7.7 Build 391 ( 1392/3/30 )
» ساخت عکس و پوستر با Phoster 1.5.3 – آیفون و آیپد ( 1392/3/30 )
» ایجاد و ادیت حرفه ای تصاویر متحرک با Adobe Creative Cloud After Effects CC 12.0.404 ( 1392/3/29 )
» تجربه ای جدید در ویرایش تصاویر با فوتوشاپ ۱۴ – Adobe Creative Cloud Photoshop CC 14.0 Final ( 1392/3/29 )
» طراحی وبسایت با LMSOFT Web Creator Pro 6.0.0.12 ( 1392/3/28 )
» ضبط فعالیت های خود با Movavi Screen Capture SE 4.3.0 ( 1392/3/28 )
» مسنجری برای تمام آیدی های شما Trillian 5 Pro for Windows v5.3.0.16 ( 1392/3/28 )
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 19 صفحه بعد
لينکستان
درباره ما


احسان
به وبلاگ من خوش آمدید
ايميل :


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 53
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 79
بازدید ماه : 77
بازدید کل : 27493
تعداد مطالب : 184
تعداد نظرات : 38
تعداد آنلاین : 1

Alternative content



آوازک