بهترين دانلود

کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و … از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود.

 

Yahoo Messenger نسخه جدید و نهایی یاهو مسنجر Yahoo! Messenger 11.5.0.228 Final

password نسخه جدید و نهایی یاهو مسنجر Yahoo! Messenger 11.5.0.228 Finalپسورد فایل: www.downloadha.com

download نسخه جدید و نهایی یاهو مسنجر Yahoo! Messenger 11.5.0.228 Final لینک دانلود – 17.4 مگابایت | لینک کمکی


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: نسخه جدید و نهایی Yahoo! Messenger 11, 5, 0, 228 Final,

نويسنده: احسان

با گذشت دو ماه و نیم از عرضه Mandriva Linux 2011 ، حال نسخه Mandriva Linux Powerpack 2011 با پشتیبانی ۳ماهه رسمی عرضه شده است. این نسخه ، برخلاف نسخه اصلی این مجموعه که به صورت رایگان برای دانلود قرار داده می شود ، پولی می باشد و شما باید برای دانلود و خرید آن هزینه کرده باشید. ولی شما می توانید امروز این سیستم عامل را به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم در دو نسخه i586 و X86-64 از وبسایت دانلودها دریافت نمایید. در این نسخه نرم افزارهای تبلیغاتی پولی نیز به صورت رایگان همراه با سیستم عامل برای شما نصب می شود. از جمله این نرم افزارها می توان به کدک های صوتی و تصویری ، Fluendo DVD player, Adobe Flash, Adobe Reader, CodeWeaver (Crossover), Java و Opera اشاره نمود. نرم افزارهای عامه پسند و حرفه ای نیز در این مجموعه قرار داده شده است که می توان از نرم افزارهایی همچون LibreOffice, Firefox, Clementine, Thunderbird, the kernel Linux 2.6.39, KDE 4.6.5, Bash 4.2, Python 2.7.2, PHP 5.3.8, Apache 2.2.19, Glibc 2.13 , GCC 4.6 اسم آورد. در این مجموعه ، پشتیبانی کامل از تمامی درایورهای سیستم های کامپیوتری ، آخرین آپدیت های درایورهای NVIDA و AMD ، و بسته هایی برای اطمینان از صحت نصب صحیح سخت افزارهای متفاوت سیستم شما قرار داده شده است. نرم افزارهای متنوع زیادی در این سیستم عامل برای شما وجود دارد که با نصب آن می توانید به قدرت هرچه بیشتر این سیستم عامل پی ببرید و متوجه شوید که چرا به عنوان بهترین سیستم عامل در گستره ی عظیم کرنل های لینوکس انتخاب شده است. برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

mandriva linux powerpack 2011 cover دانلود سیستم عامل Mandriva Linux Powerpack 2011

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود سیستم عامل Mandriva Linux Powerpack 2011,

نويسنده: احسان

مایکروسافت پاورپویت یک برنامه نمایشی حاضر در همه جا توسعه یافته برای سیستم‌عامل‌های مایکروسافت ویندوز و Mac OS می‌باشد. در بسیاری از موارد به همراه کسب و کار، آموزش و پرورش استفاده می‌شود، از جمله متداول‌ترین شکل‌های قانع سازی برای استفاده از تکنولوژی است. برای شما علاقه مندان به پاورپوینت ۲۰۱۰ مجموعه ای ویدئوهای آموزشی مقدماتی کار با این برنامه را آماده کرده ایم که در این ویدئوها شما کار با متن ، ویژگی های کلیدی ، اضافه کردن عکس ، ایجاد SmartArt و … را یاد خواهید گرفت . فرمت این ویدئوها MP4 و زبان آن ها نیز انگلیسی می باشد .

 

 PowerPoint 2010 آموزش مقدماتی پاورپوینت Getting Started with PowerPoint 2010

download آموزش مقدماتی پاورپوینت Getting Started with PowerPoint 2010 لینک های دانلود :   MultiUpload    Direct Link

 

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: آموزش مقدماتی پاورپوینت Getting Started with PowerPoint 2010,

نويسنده: احسان

Drawing Facial Features مجموعه ای از ویدئوهای آموزشی طراحی آناتومی چهره می باشد که در آن ها Danielle Iyer به شما ویژگی ها و جزئیات طراحی اجزای صورت را یاد می دهد . آناتومی و دقت در کشیدن اجزای صورت ، باعث شخصیت دادن به آن چهره می شود که دانستن فاکتورهای لازم برای موفق شدن بسیار ضروری است . این ویدئوها محصول شرکت Digital Tutors هستند که با کیفیت ۷۲۰p و فرمت FLV در ادامه ی مطلب از سایت دانلودها قابل دریافت می باشند .

 

Drawing Facial Features آموزش ویژگی های طراحی چهره Drawing Facial Features

password آموزش ویژگی های طراحی چهره Drawing Facial Features پسورد فایل: www.downloadha.com

download آموزش ویژگی های طراحی چهره Drawing Facial Features لینک دانلود – 195 مگابایت | لینک کمکی


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: آموزش ویژگی های طراحی چهره Drawing Facial Features,

نويسنده: احسان

نرم افزار ConvertXtoDVD قادر است اکثر فرمتهای رایج مانند AVI & Mpeg, Mpeg, Mpeg۴, MP۴, VOB, WMV, DV را به DVD تبدیل کند. نرم افزار ConvertXtoDVD برای تبدیل فایلهای AVI نیازی به نصب DIVX CODEC ندارد و خود نرم افزار این CODEC را نصب میکند. از دیگر مزایای این نرم افزار قابلیت تنظیم وضوح تصویر می باشد که میتواند به صورت خودکار یا دستی مطابق فایل اصلی تنظیم شود، نرم افزار با فرمتهای PAL و NTSC سازگار بوده و در هنگام تبدیل کلیه تنظیمات مربوط به کنترل صدا ساخت منوی فیلم و … را در اختیار کاربر قرار می دهد. همچنین این نرم افزار قدرتمند از فایل های زیرنویس نیز پشتیبانی می کند.

 

VSO Software ConvertXtoDVD v4.0.12.327 رایت هر نوع DVD با VSO ConvertXtoDVD v5.0.0.44

 

password کتاب الکترونیکی مشاوره انگیزشی کنکور   تولد دوبارهرمز فایل: www.downloadha.com

download کتاب الکترونیکی مشاوره انگیزشی کنکور   تولد دوباره لینک دانلود – 200 کیلوبایت


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: رایت هر نوع VSO ConvertXtoDVD v5, 0, 0, 44,

نويسنده: احسان

داستان بازی بعد از ماجراهای فیلم سینمایی سال ۲۰۰۹ و قبل از فیلم Star Trek : Into Darkness – که قرار است ماه می اکران شود – اتفاق می افتد . Kirk و Spock برای عملیات نجات به یک ایستگاه فضایی در حال تخریب می روند که متوجه می شوند ، Vulcan ها بعد از تخریب شدن سیاره خود به فکر ساخت New Vulcan هستند و برای انجام سریع تر این کار خود نیاز به تکنولوژی ای به نام Helios دارند که بعد ها ماجراهایی از پشت پرده Helios مشخص می شود. سازندگان در مصاحبه های خود تاکید کرده ان که طرفداران هیچ نگرانی ای من باب داستان بازی نداشته باشند ، چون داستان بازی یکی از نقاط قوت این عنوان است . این گفته سازندگان وقتی مصداق پیدا می کند که بدانید نویسنده این عنوان Marianne Krawczyk نویسنده داستان بازی هایی هم چون God of War و Shank است که سابقه گرفتن جایزه BAFTA را به خاطر داستان God of War II در کارنامه دارد و Alex Kurtzman و Roberto Orci (نویسندگان فیلم سینمایی Star Trek ) با او در این بازی همکاری می کنند .


 

 

 Star Trek cover small دانلود بازی Star Trek برای XBOX360

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود بازی Star Trek برای XBOX360,

نويسنده: احسان

Zend Studio نرم افزار قدرتمندی است که قابلیتهای فراوان جدید و ابزارهای ارزشمند را فراهم آورده است تا به وسیله آنها به شما کمک نماید تا وبسایتهای خود را سریعتر توسعه داده، کاستی های آن را با سرعت بیشتر جبران نموده واز جدیدترین فناوریهای در زمینه PHP به صورت مستقیم و از داخل محیط توسعه خود بهره مند شوید. این نرم افزار با پشتیبانی کامل و عالی از PHP 5.3 ، ویرایش کد ارتقا یافته عالی، اشکال زدایی آسان توسط یکپارچگی با Zend Server، تولید کد از طریق یکپارچگی با  Zend Framework، و بهبود در کارایی و عملکرد، جایگاه  خود را به عنوان بهترین راهکار برای توسعه دهندگان پی اچ پی همچنان حفظ نموده است. Zend Studio تنها “محیط توسعه یکپارچه ” (IDE) موجود برای برنامه نویسان پی اچ پی حرفه ای می باشد که تمامی نیازهایی را که برای ساخت برنامه های کاربردی تجاری مورد نیاز هستند را فراهم نموده است. قابلیتهایی همچون قابلیت ساخت دوباره، تولید کد، همکار کدنویسی و آنالیز معنایی که همگی بایکدیگر مجموعه ای می سازند که قابلیت ساخت سریع برنامه های کاربردی را برای شما بهتر از هر برنامه دیگری فراهم می آورد.

 

 

 1324710657720303938 طراحی وبسایت و نرم افزارهای موبایل با Zend Studio Standart 10.0.1

password طراحی وبسایت و نرم افزارهای موبایل با Zend Studio Standart 10.0.1 پسورد فایل: www.downloadha.com

download طراحی وبسایت و نرم افزارهای موبایل با Zend Studio Standart 10.0.1 لینک دانلود – 256.47 مگابایت | لینک کمکی


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: طراحی وبسایت و نرم افزارهای موبایل با Zend Studio Standart 10, 0, 1,

نويسنده: احسان

Photoshop Without Photographs – امروزه دیگر توانایی های برنامه شگفت انگیز فوتوشاپ بر همگان چون روز روشن است.در این ویدئو آموزشی قصد داریم ساخت تصاویری خیره کننده را بدون استفاده از نمونه آماده به شما بیاموزیم.در واقع هدف این فیلم آموزشی ویرایش و ایجاد تغییرات بر روی تصاویر نیست.بلکه هدف ساخت و آفرینش تصاویر دلخواه با استفاده از ابزارهای پیشرفته برنامه فوتوشاپ است. اما آیا واقعا چنین چیزی امکان پذیر است ؟ در این ویدئو آموزشی تصویری که بر روی کاور فیلم مشاهده می کنید به عنوان نمونه کار در نظر گرفته می شود و نحوه ی ساخت آن به صورت گام به گام و با تمام جزئیات به شما آموزش داده خواهد شد.برای مثال در این نمونه شما می بایست مواردی چون ساخت بافت هایی از جنس چوب ، ایجاد سایه روشن های تعیین کننده در عکس ، تعریف ابعاد گوناگون فرتور وغیره را بیاموزید.این فیلم آموزشی چالشی فوق العاده را برای شما به وجود خواهد آورد و شما وارد بخش هایی شگفت آور از دنیای پر رمز و راز فوتوشاپ خواهد کرد.در ادامه می توانید این ویدئوی آموزشی را به صورت رایگان از وب سایت دانلودها دریافت کنید.

 

Photoshop دانلود فیلم آموزشی فوتوشاپ Photoshop Without Photographs

password دانلود فیلم آموزشی فوتوشاپ Photoshop Without Photographs پسورد فایل: www.downloadha.com

download دانلود فیلم آموزشی فوتوشاپ Photoshop Without Photographs لینک های دانلود :  Rodfile    Direct Link


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود فیلم آموزشی فوتوشاپ Photoshop Without Photographs,

نويسنده: احسان

دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود بازی Dead Island: Riptide برای XBOX360,

نويسنده: احسان

Windows 8 Transformation Pack نرم افزاری مناسب برای تبدیل ظاهر ویندوزهای XP , Vista و Seven به ویندوز ۸ می باشد. ظاهر ویندوز ۸ سر و صداهای زیادی را ایجاد کرده است و شاید کاربرانی که هنوز قصد ندارد این ویندوز را انتخاب کنند ، نیاز به تجربه ای از ظاهر ویندوز ۸ و محیط کاربری آن داشته باشند. با این نرم افزار میتوان گفت ۹۰ درصد ظاهر کاربری ویندوز ۸ را تجربه خواهید کرد چرا که تمامی قسمت ها از آیکون ها گرفته تا صفحات روشن خاموش و نمایش پنجره ها به ویندوز ۸ تبدیل خواهند شد. این نرم افزار بر روی هر دو نسخه های ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی ویندوزها سازگاری خواهد داشت.

 

Windows 8 Transformation Pack تبدیل ظاهر به ویندوز 8 با نرم افزار Windows 8 Transformation Pack 6.5

 

 

 

 

 

password تبدیل ظاهر به ویندوز 8 با نرم افزار Windows 8 Transformation Pack 6.5رمز فایل: www.downloadha.com

download تبدیل ظاهر به ویندوز 8 با نرم افزار Windows 8 Transformation Pack 6.5 لینک دانلود – 47 مگابایت لینک کمکی


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: تبدیل ظاهر به ویندوز ۸ با نرم افزار Windows 8 Transformation Pack 6, 5,

نويسنده: احسان
آخرين مطالب
» مدیریت و ایجاد پایگاه داده با FileMaker Pro Advanced 12.0.3.328 ( 1392/4/15 )
» دانلود بازی Dark برای PC ( 1392/4/15 )
» بازیابی اطلاعات پاک شده Active Partition Recovery Enterprise 9.0.4 ( 1392/4/15 )
» دانلود بازی فکری روستای مخفی Corpatros: The Hidden Village ( 1392/4/15 )
» نسخه جدید دیکشنری قدرتمند و محبوبBabylon v10.0.1 r18 ( 1392/4/1 )
» دانلود فیلم آموزش فوتوشاپ Photoshop Creative Effects Workshop ( 1392/4/1 )
» مجموعه ۱۸ تم ویندوز ۷ به همراه والپیپر ( 1392/4/1 )
» حذف نرم افزارها و پاکسازی ویندوز Your Uninstaller! Pro 7.5.2013.02 ( 1392/4/1 )
» تایمر نرم افزاری برای مدیریت زمان Multi-Timer Ultimate 3.40 ( 1392/4/1 )
» آموزش ساخت بازی دوبعدی با یونیتیCreating 2D Games In Unity ( 1392/4/1 )
» کپی مطمئن و سریع فایل ها با TeraCopy Pro v 2.27 Final ( 1392/4/1 )
» زیباسازی تصاویر خود با Photo Collage Max 2.2.0.6 ( 1392/3/30 )
» ساخت فایل های پی دی افnovaPDF Pro Desktop 7.7 Build 391 ( 1392/3/30 )
» ساخت عکس و پوستر با Phoster 1.5.3 – آیفون و آیپد ( 1392/3/30 )
» ایجاد و ادیت حرفه ای تصاویر متحرک با Adobe Creative Cloud After Effects CC 12.0.404 ( 1392/3/29 )
» تجربه ای جدید در ویرایش تصاویر با فوتوشاپ ۱۴ – Adobe Creative Cloud Photoshop CC 14.0 Final ( 1392/3/29 )
» طراحی وبسایت با LMSOFT Web Creator Pro 6.0.0.12 ( 1392/3/28 )
» ضبط فعالیت های خود با Movavi Screen Capture SE 4.3.0 ( 1392/3/28 )
» مسنجری برای تمام آیدی های شما Trillian 5 Pro for Windows v5.3.0.16 ( 1392/3/28 )
صفحه قبل 1 ... 12 13 14 15 16 ... 19 صفحه بعد
لينکستان
درباره ما


احسان
به وبلاگ من خوش آمدید
ايميل :


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 1002
بازدید کل : 28418
تعداد مطالب : 184
تعداد نظرات : 38
تعداد آنلاین : 1

Alternative content



آوازک