بهترين دانلود

Splash PRO EX نرم افزاری کامل در حوزه پلیرها و با قابلیت تبدیل فرمت و ویرایش جزئی فایل های ویدیویی می باشد. این نرم افزار تمامی قابلیت های نسخه دیگر خود یعنی  Splash PRO را دارد. قابلیت های اضافه این نرم افزار شامل امکانات در تبدیل فرمت فایل های ویدیویی به دیگر فرمت ها و همچنین امکان بریدن و چسباندن فیلم های HD می باشد. باتوجه باقابلیت تبدیل فرمت فیلم های HD نیاز به سازگاری با پردازنده ها و کارت های گرافیک به خوبی در این نرم افزار گنجانده شده است تا از سرعت و کیفیت بهتری برخوردار باشد. قابلیت دیگری به نام High quality video scaling به کاربر کمک میکند تا فیلم های که دارای کیفیت مناسبی نیستند و تار و ضعیف می باشند را با کیفیت بهتری تماشا کند. 

بعد از امکانات  ذکر شده بالا Splash PRO EX یکی از بهترین نرم افزارهای پخش فیلم ها با کیفیت های بالای HD و همچنین با رنگ طبیعی می باشد. این نرم افزار به طور ویژه برای پخش فیلم های AVCHD™, MPEG-2, AVC/H.264 و VC-1 و همچنین فیلم های دوربین های فیلمبرداری طراحی شده است.با نصب این نرم افزار به سادگی و بدون نیاز به نصب کدک های اضافه فیلم ها را باکیفیت و سرعت و بدون مشکل اجرا خواهید کرد. این نرم افزار با استفاده از قابلیتی به نام Advanced picture post-processing engine این امکان را به کاربر میدهد تا فیلم ها را با کیفیتی واضح و خیرکننده تماشا کند و نهایت کیفیت ممکن برای ویدیو را فراهم آورد. با پشتیبانی از فرمت های AVCHD تبدیل به بهترین پخش کننده فیلم های دوربین های فیلمبرداری با کیفیت بالا خواهد بود.ظاهر این نرم افزار یکی دیگر از امکانات و ویژگی های آن است که با ظاهر کاربرپسند و زیبا هرکسی را به خود جلب خواهد کرد. حالتی به نام EcoMode ویژه لپ تاپ ها ایجاد شده است و میتوانید هنگام مشاهده فیلم ها با فعال کردن آن تا ۴۰% زمان بیشتری را برای مشاهده فیلم هایتان با استفاده از باتری لپ تاپ داشته باشید.پشتیبانی از فرمت های AVI, MKV, MOV, M2TS, MTS, M2T, MP4, MPG, TS و کدک های H.264, MPEG-2, VC-1 و همچنین پشتیبانی از کیفیت های ۱۰۸۰P و زیرنویس و قابلیت پخش فیلم های ماهواره از طریق DVB-T این نرم افزار بسیار کامل و محبوب نموده است.

نسخه PRO EX قرار گرفت

Splash PRO EX پخش فیلم های HD با قابلیت تبدیل فرمت Splash PRO EX 1.13.1

بعد از نصب نرم افزار را در فایروال بلوک کنید تا به اینترنت متصل نگردد و سریال باطل نشود. این کار را برای تمامی نرم افزارهایی که از سریال نامبر برای فعال سازی آنها استفاده میکنید ، انجام دهید.

password پخش فیلم های HD با قابلیت تبدیل فرمت Splash PRO EX 1.13.1رمز فایل: www.downloadha.com

download پخش فیلم های HD با قابلیت تبدیل فرمت Splash PRO EX 1.13.1 لینک دانلود – 21 مگابایت لینک کمکی


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: پخش فیلم هابا قابلیت تبدیل فرمتSplash PRO EX 1, 13, 1HD ,

نويسنده: احسان

O&O Defrag Pro یا یکپارچه سازی عملی است که باعث می شود اطلاعات درون هارد دیسک مرتب سازی شوند تا در نتیجه باعث سهولت دسترسی سیستم به اطلاعات شود و این یعنی افزایش سرعت عملکرد و راحتی سیستم در دسترسی به فایل های موجود. ویندوزها معمولا دارای قابلیت Defrag می باشند ولی مسلما یک نرم افزار تخصصی میتواند سریعتر و فنی تر این کار را برایتان انجام دهد. O&O Defrag انتخاب خوبی است که میتواند در مدت زمان کمتری ولی بسیار دقیق و فنی تر فرایند یکپارچه سازی را انجام دهد. کمااینکه قابلیت هایی نظیر یکپارچه سازی کلی یا جزئی وحتی یکپارچه سازی یک پوشه و فایل نیز در قابلیت های آن گنجانده شده است. افزایش ۱۰۰% بهبود سرعت و عملکرد هارد دیسک و افزایش طول عمر هارد دیسک با انجام فرایند یکپارچه سازی تضمین شده است. با یکپارچه سازی توسط این نرم افزار شانس بازیابی اطلاعات حذف شده توسط نرم افزارها افزایش می یابد.این نرم افزار قابلیت زمانبندی برای انجام یکپارچه سازی اتوماتیک را نیز دارا می باشد. یکپارچه سازی همزمان چندین درایو و یکپارچه سازی حتی ی فایل یک پوشه نیز یکی از قابلیت های مهم نرم افزار می باشد. این نرم افزار میتواند برای صرفه جویی در زمان کاربر در هنگامی که سیستم بدون استفاده است عملکرد خویش را انجام دهد. لازم به ذکر است نرم افزار قابلیت یکپارچه سازی حافظه های فلش و مموری کارت ها را نیز دارا می باشد.

 

o o defrag یکپارچه سازی و افزایش سرعت هارد O&O Defrag Pro 16.0 Build 345

password یکپارچه سازی و افزایش سرعت هارد O&O Defrag Pro 16.0 Build 345رمز فایل: www.downloadha.com

download یکپارچه سازی و افزایش سرعت هارد O&O Defrag Pro 16.0 Build 345 لینک دانلود نسخه ۳۲ بیت – 26 مگابایت لینک کمکی

download یکپارچه سازی و افزایش سرعت هارد O&O Defrag Pro 16.0 Build 345 لینک دانلود نسخه ۶۴ بیت – 30 مگابایت لینک کمکی


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: یکپارچه سازی و افزایش سرعت هاردO&O Defrag Pro 16, 0 Build345 ,

نويسنده: احسان

بازی Drag Racing یک بازی ماشین‌سواری سه‌بعدی و جذاب است که در آن قابلیت‌های متنوعی وجود دارد. در این بازی بیشتر از ۲۰ نوع ماشین وجود دارد که می‌توان هر خودرو را ارتقا داد. این بازی از گرافیک مناسبی برخوردار است و شما می‌توانید سطح گرافیک آن را بسته به قدرت موبایل خود تغییر دهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۰.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

drag racing 3d android  بازی اتومبیل رانی Drag Racing 3D 1.5   اندروید

 

 

password  بازی اتومبیل رانی Drag Racing 3D 1.5   اندروید رمز فایل: www.downloadha.com

download  بازی اتومبیل رانی Drag Racing 3D 1.5   اندروید لینک دانلود – 26 مگابایت | لینک کمکی


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: بازی اتومبیل رانیDrag Racing 3D 1, 5 – اندروید,

نويسنده: احسان

ICQ نام نرم افزاری است که ساخت شرکت Mirabilis می باشد و یکی از بهترین و قدرتمند ترین نرم افزار های چت و گفتوگوی اینترنتی می باشد که به صورت آنلاین افراد را جستوجو کرده و امکان چت و ارسال فایل و عکس و فیلم از شما به دیگران و بالعکس را فراهم می کند. امکان ارسال ایمیل و فراهم کردن پنجره های و اتاق های Chat Room از دیگر قابلیت های این نرم افزار کاربردی می باشد. این برنامه تقریبا شبیه به Yahoo! Messenger کار می کند.این نرم افزار هم اکنون از سایت دانلودها ، آماده دریافت می باشد.

 

ICQ دانلود مسنجر قدرتمند و زیبای ICQ 8.0 Build 6019

 

password دانلود مسنجر قدرتمند و زیبای ICQ 8.0 Build 6019 پسورد فایل: www.downloadha.com

download دانلود مسنجر قدرتمند و زیبای ICQ 8.0 Build 6019 لینک دانلود – 30.5 مگابایت | لینک کمکی

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: ICQ 8, 0 Build 6019دانلود مسنجر قدرتمند و زیبای,

نويسنده: احسان

دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: مجموعه ۸۰ والپیپر زیبا برای دسکتاپDesktop Wallpapers,

نويسنده: احسان

ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک ۲ این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک ۳ روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند.هم اکنون نسخه جدید این ویندوز با آپدیت تا ۱۳٫۰۴٫۲۰۱۳ برای دانلود آماده شده است. دقت داشته باشید که این نسخه ، نسخه ی Professional می باشد. در این نسخه مشکل برقرار ارتباط و شناسایی درایورهای SATA به کلی برطرف شده و ویندوز کاملا Genuine می باشد. برای دانلود به ادامه مطلب بروید

Windows XP دانلود ویندوز ایکس پی Windows XP Pro SP3 (x86) April 2013


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود ویندوز ایکس پیWindows XP Pro SP3 (x86) April 2013,

نويسنده: احسان

شاید همه ی شما با گذر در سایت های اینترنتی و مطالعه ی نقد و بررسی های آن، با ویژگی های ویندوز ۸ آشنا شده باشید. این ویندوز سریعترین ویندوز مایکروسافت تا به امروز بوده است و با استفاده از حذف منوهای اضافی و تصحیح بوت شدن ویندوز و بسیاری از تغییرات دیگر، بهبودهایی در ویندوز صورت گرفته است.
اما ویندوزی که امروز در وبسایت دانلودها به طور اختصاصی برای شما عزیزان تهیه گردیده است، روایتی جدید از تمامی ویندوزهای ۸ عرضه شده تا امروز می باشد. این نسخه شامل تمامی ۳۶ نسخه ویندوز ۸ می باشد. همچنین تمامی آپدیت های عرضه شده تا تاریخ ۶ مارس در آن قرار دارد. هیچ تغییری در Settings ویندوز صورت نگرفته، هیچ برنامه ای به ویندوز اضافه نشده، هیچ تغییراتی در رجیستری اعمال نشده و هیچ تنظیمات ناخواسته ای به ویندوز اضافه نشده است. برای فعال سازی ویندوز نیز از AutoKMS pre-activation استفاده شده است. همچنین در این نسخه از ویندوز فایل autorun.dll در نسخه گنجانده شده است تا شما بتوانید از سایر نسخه های ویندوز، از هر نسخه ای که باشید، به همان نسخه از ویندوز ۸ و یا سایر نسخه ها آپگرید شوید. برای مشاهده ی لیست ویندوزهای موجود در این نسخه و همچنین لیست آپدیت های قرار گرفته در آن، به ادامه مطلب مراجعه نمایید. شما از هم اکنون می توانید این ویندوز بی نظیر را برای اولین بار در دنیا به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از وبلاگ کاردانش پیامبر اعظم دریافت نمایید.

|کامل ترین نسخه ویندوز تا به امروز، ۳۶ نسخه در یک پکیج، برای اولین بار در دنیا|

|آپدیت شده تا تاریخ ۶ مارس ۲۰۱۳|

win8 all in one 36in1 cover بی نظیرترین مجموعه ویندوز 8 با نام Windows 8 AIO 36in1

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: بی نظیرترین مجموعه ویندوز ۸ با نام Windows 8 AIO 36in1,

نويسنده: احسان

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است در این نسخه تمامی Hotfix های ویندوز تا تاریخ ۰۹٫۰۴٫۲۰۱۳، اینترنت اکسپلورر ۱۰ (IE 10)، درایورهای مربوط به USB3، درایورهای مربوط به کارت های شبکه، درایورهای تمامی وایرلس ها، اضافه شدن کلید نصب به طور خودکار برای فعال سازی ویندوز به صورت پیش فرض گنجانده شده است.  این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید .

Windows 7 Ultimate دانلود ویندوز سون آپدیت تا Windows 7 Ultimate SP1 x86 x64 April 2013

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود ویندوز سون آپدیت تاWindows 7 Ultimate SP1 x86-x64 April 2013,

نويسنده: احسان

Skype نرم افزار محبوب جهانی که یکی از معتبرین نرم افزارهای برقراری تماس های صوتی رایگان در کنار چت های متنی ، می باشد. کافی است هنگام نصب نرم افزار عضو شوید و با اضافه کردن دوستان خود همانند یاهو مسنجر با آنها با کیفیت بسیار بالا و بدون قطعی و همچنین امنیت بالا به صورت صوتی به صحبت بپردازید. برای برقراری تماس های تلفنی نیز با هزینه بسیار پایین قادر به تماس با دیگر کشورها خواهید بود به طوری نسبت به دیگر روش های برقراری تماس بسیار ارزان تر خواهد بود. امکان برقرار تماس های ویدیوی نیز از جمله قابلیت های اصلی Skype به شمار می رود. این نرم فزار توانایی ذخیره سازی داده های تماس ها و ضبط و دریافت پیغام صوتی آفلاین را نیز دارا است و میتواند به صورت منشی تلفن تماس ها را دریافت کند. همچنین امکان چت متنی نیز با Skype فراهم آماده است. لازم به ذکر است ، اسکایپ با داشتن سرورهای ابری قدرتمند در سرتاسر جهان ، امکان برقراری سریع و با کیفیت تماس ها را فراهم آورده است. همچنین اسکایپ با کد کردن مکالمات امنیت را افزایش داده و امکان شنود و شناسایی تماس ها را از بین برده است.

skype2 تماس صوتی و تصویری رایگان Skype 6.0.0.120

password تماس صوتی و تصویری رایگان Skype 6.0.0.120رمز فایل: www.downloadha.com

download تماس صوتی و تصویری رایگان Skype 6.0.0.120 لینک دانلود – 18.1 مگابایت


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: تماس صوتی و تصویری رایگانSkype 6, 0, 0, 120,

نويسنده: احسان

Secure Folder یک نرم افزار بسیار کم حجم و قدرتمند کامپیوتری است که به کمک آن و به راحتی می توانید فایل ها و فولدرهای شخصی خود را قفل کنید و بر روی آن ها پسورد قرار دهید. Secure Folder فایل ها را غیر قابل حذف می کند، آن ها را مخفی می کند و از دید کودکان، همکاران و دوستانتان پنهان می کند و از آن ها در برابر تروجان ها، ویروس ها و تهدیدات شبکه ای حفاظت می کند. این نرم افزار را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

Secure Folder گذاشتن رمز برروی پوشه های ویندوز با Secure Folder v7.4

password گذاشتن رمز برروی پوشه های ویندوز با Secure Folder v7.4 پسورد فایل: www.downloadha.com

download گذاشتن رمز برروی پوشه های ویندوز با Secure Folder v7.4 لینک دانلود – 1.3 مگابایت | لینک کمکی


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: گذاشتن رمز بر روی پوشه ویندوز باSecure Folder v7, 4,

نويسنده: احسان
آخرين مطالب
» مدیریت و ایجاد پایگاه داده با FileMaker Pro Advanced 12.0.3.328 ( 1392/4/15 )
» دانلود بازی Dark برای PC ( 1392/4/15 )
» بازیابی اطلاعات پاک شده Active Partition Recovery Enterprise 9.0.4 ( 1392/4/15 )
» دانلود بازی فکری روستای مخفی Corpatros: The Hidden Village ( 1392/4/15 )
» نسخه جدید دیکشنری قدرتمند و محبوبBabylon v10.0.1 r18 ( 1392/4/1 )
» دانلود فیلم آموزش فوتوشاپ Photoshop Creative Effects Workshop ( 1392/4/1 )
» مجموعه ۱۸ تم ویندوز ۷ به همراه والپیپر ( 1392/4/1 )
» حذف نرم افزارها و پاکسازی ویندوز Your Uninstaller! Pro 7.5.2013.02 ( 1392/4/1 )
» تایمر نرم افزاری برای مدیریت زمان Multi-Timer Ultimate 3.40 ( 1392/4/1 )
» آموزش ساخت بازی دوبعدی با یونیتیCreating 2D Games In Unity ( 1392/4/1 )
» کپی مطمئن و سریع فایل ها با TeraCopy Pro v 2.27 Final ( 1392/4/1 )
» زیباسازی تصاویر خود با Photo Collage Max 2.2.0.6 ( 1392/3/30 )
» ساخت فایل های پی دی افnovaPDF Pro Desktop 7.7 Build 391 ( 1392/3/30 )
» ساخت عکس و پوستر با Phoster 1.5.3 – آیفون و آیپد ( 1392/3/30 )
» ایجاد و ادیت حرفه ای تصاویر متحرک با Adobe Creative Cloud After Effects CC 12.0.404 ( 1392/3/29 )
» تجربه ای جدید در ویرایش تصاویر با فوتوشاپ ۱۴ – Adobe Creative Cloud Photoshop CC 14.0 Final ( 1392/3/29 )
» طراحی وبسایت با LMSOFT Web Creator Pro 6.0.0.12 ( 1392/3/28 )
» ضبط فعالیت های خود با Movavi Screen Capture SE 4.3.0 ( 1392/3/28 )
» مسنجری برای تمام آیدی های شما Trillian 5 Pro for Windows v5.3.0.16 ( 1392/3/28 )
صفحه قبل 1 ... 11 12 13 14 15 ... 19 صفحه بعد
لينکستان
درباره ما


احسان
به وبلاگ من خوش آمدید
ايميل :


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 995
بازدید کل : 28411
تعداد مطالب : 184
تعداد نظرات : 38
تعداد آنلاین : 1

Alternative content



آوازک