بهترين دانلود

Teamviewer نرم افزاری بسیار کاربردی برای اتصال بین دو یا چند کامپیوتر از راه دور می باشد. همانطور که میدانید برای اتصال کامپیوترها به یکدیگر نیز به ایجاد شبکه محلی یا وجود IP اختصاصی در بستر اینترنت می باشد که هر دو این موارد برای کامپیوترهایی که از یکدیگر دور هستند ، تقریبا غیرممکن است ، چرا که تهیه یک IP اختصاصی برای کامپیوتر خانگی عملا امکان ندارد. برای رفع این مشکل نرم افزار Teamviewer بسیار کارآمد است. توسط این نرم افزار و سرورهای شرکت سازنده آن ، با در اختیار داشتن IP مجازی و پسورد ، میتوانید به کامپیوترها متصل شوید. کافی است این نرم افزار روی کامپیوتر مبدا و مقصد نصب شود و سپس به تبادل IP مجازی ارائه شده و پسورد ، امکان مشاهده و کنترل کامل کامپیوتر مقابل وجود دارد. صفحه دسکتاپ و کیبرد و موس کاملا در اختیار فرد وصل شونده قرار میگیرد و دسترسی به تمام نقاط کامپیوتر مقصد امکان پذیر است. همچنین هرلحظه کاربر کامپیوتر مقصد میتواند اتصال را قطع کند و با تغییر پسورد دسترسی فرد را قطع کند. این نرم افزار با فایروال ویندوز سازگاری دارد و در حین استفاده هیچ مشکلی به وجود نخواهد آمد. امکان رد و بدل داده نیز میسر می باشد. کاربرد نرم افزار بسیار ساده است. نصب کنید و سپس IP و Password  خودتان را به شخص مورد نظر بدهید یا از او همین اطلاعات را بگیرد و با وارد کردن آن در فرم نرم افزار ، به کامپیوتر متصل شوید. در هنگام اتصال شخص مقابل به سیستم شما اینطور نخواهد بود که تصویر قطع شود ، بلکه شما تمامی اعمال را مشاهده خواهید کرد و هرلحظه میتوانید ارتباط را قطع کنید و سپس با تغییر پسورد با اتصال مجدد آن کاربر مخالفت کنید. به این نکته توجه داشته باشید که برای اتصال دو طرفه نیاز است برنامه هر ۲ کاربر به آخرین ورژن به روزرسانی شده باشد.

 

teamviewer اتصال به کامپیوترها از راه اینترنت TeamViewer 8.0.16642

 

 به این نکته توجه داشته باشید که برای اتصال دو طرفه نیاز است برنامه هر ۲ کاربر به آخرین ورژن به روزرسانی شده باشد.

password اتصال به کامپیوترها از راه اینترنت TeamViewer 8.0.16642رمز فایل: www.downloadha.com

download اتصال به کامپیوترها از راه اینترنت TeamViewer 8.0.16642 لینک دانلود – 5.51 مگابایت لینک کمکی


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: اتصال به کامپیوترها از راه اینترنت TeamViewer 8, 0, 16642,

نويسنده: احسان

نرم افزار کاربردی و مفید چک یار ، یک نرم افزار ساده و در عین حال بسیار مفید می باشد.با استفاده از این نرم افزار مغازه ها و بیزنس داران کوچک می توانند با وارد کردن چک های صادر شده توسط خودشان ، یا چک های مشتریان برای خود یک بانک اطلاعاتی ساخته و به راحتی به جستجوی چک های مورد نظر بپردازند.شما می توانید برای هرچک ، مبلغ مورد نظر ، تاریخ چک ، در وجه شخص ، و… را یادداشت کنید تا جستجو برای شما آسان تر گردد.این نرم افزار کاربردی توسط آقای اسحاق مظفری ساخته شده است و قابلیت های آن را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید.هم اکنون می توانید این نرم افزار را از وبلاگ تپش، دریافت نمایید.

 

chekyar5.1 مدیریت چک های بانکی با نرم افزار فارسی – Chek yar 5.1

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: مدیریت چک های بانکی با نرم افزار فارسی– Chek yar 5, 1,

نويسنده: احسان

Google Earth نرم افزار محبوب شرکت گوگل که توسط آن کاربران میتوانند به تصاویر ماهواره ای کره زمین دسترسی داشته باشند. این نرم افزار محبوب تمامی نقاط دنیا به جز مناطق ممنوعه شرکت گوگل را برایتان نمایش خواهد داد و میتوانید به گشت و گذار در دنیا بپردازید. تصاویر تهیه شده توسط این نرم افزار با ماهواره های دنیا همه روزه در حال بروزرسانی هستند و میتوانید تصاویر شهرها و خیابان ها را ملاحظه بفرمایید. این نرم افزار به ۲ صورت satellite و maps یعنی تصاویر ماهواره ای و تصاویر نقشه ای ، به کاربر امکان نمایش کره زمین را میدهد. تصاویر ماهواره ای مانند تصویر از بالا به نمایش منطقه دلخواه می پردازد و تصاویر نقشه ای نیز بیشتر برای جانمایی و یافتن راه ها مناسب می باشد. از توانایی های دیگر این نرم افزار می توان به جست و جوی اختصاصی: مدارس، پارک ها، Restaurant ها و همچنین Hotel ها اشاره کرد. در نسخه های جدید این نرم افزار یعنی گوگل ارث  ، قابلیت نمایش سه بعدی ساختمان ها وخیابان ها نیز فراهم آمده است که این مورد میتواند در زیبایی و لذت هرچه بیشتر و همچنین کسب اطلاعات مفیدتر به کاربران کمک نماید.

 

google earth مشاهده کره زمین با Google Earth Pro 7.0.3.8542 Final

 

 

password مشاهده کره زمین با Google Earth Pro 7.0.3.8542 Final رمز فایل: www.downloadha.com

download مشاهده کره زمین با Google Earth Pro 7.0.3.8542 Final لینک دانلود – 23.98 مگابایت لینک کمکی


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: مشاهده کره زمین با Google Earth Pro 7, 0, 3, 8542 Final,

نويسنده: احسان

Blue Clouds Clock Screensaver 2.0 – اسکرین سیوری زیبا و جدید ساعت ابری را برای شما آماده کرده ایم که می تواند محیطی متفاوت و زیبا را برای شما به ارمغان بیاورد . این برنامه به صورت نصبی می باشد که در صورت عدم رضایت ، میتوانید آن را به صورت کامل حذف کنید . این محافظ نمایش در ویندزوهای ۷, Vista, 2003, XP, 2000, 98, Me, NT قابل استفاده می باشد .

 

Blue Clouds Clock دانلود اسکرین سیور زیبای ساعت Blue Clouds Clock Screensaver 2.0

password دانلود اسکرین سیور زیبای ساعت Blue Clouds Clock Screensaver 2.0 پسورد فایل: www.downloadha.com

download دانلود اسکرین سیور زیبای ساعت Blue Clouds Clock Screensaver 2.0 لینک دانلود – ۱۱٫۷ مگابایت | لینک کمکی


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود اسکرین سیور زیبای ساعت Blue Clouds Clock Screensaver 2, 0,

نويسنده: احسان

سیستم عامل آی او اس یا همان iOS سیستم عامل شرکت apple می باشد که تنها برروی محصولات این شرکت از جمله : iPad Touch، iPhone , Tablet iPad نصب می باشد. در این ویدیوهای آموزشی محصول شرکت video2brain ، مربی کهنه کار و کارشناس اپل ، Joseph Linaschke شما را با قابلیت های جدید iOS 6 آشنا می کند تا بتوانید از تمام قابلیت های این سیستم عامل استفاده کنید . شما با همه چیز نظیر تایپ کردن با صفحه کلید ، استفاده از برنامه های کاربردی همچون FaceTime ، دوربین ، ویرایش فیلم ها و سایر ترفندهای iOS6 آشنا شوید . زبان این فیلم ها انگلیسی می باشد .

 

 iOS 6 Workshop آموزش کار با سیستم عامل آی او اس 6   iOS 6 Workshop

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: آموزش کار با سیستم عامل آی او اس ۶ – iOS 6 Workshop,

نويسنده: احسان

پچ جدید بازی Pes 2013 توسط گروه PESEdit منتشر شده که با نصب این پچ از قابلیت های جدیدی در بازی پیس ۲۰۱۳ خود بهره مند خواهید شد . گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۲٫۷ می باشد را برای بازی PES 2013 عرضه کرده اند. در ادامه مطلب می توانید تغییرات صورت گرفته را مشاهده نمایید و این پچ را به صورت کاملا رایگان از وبلاگ تپش دریافت نمایید.

 

pes2013 pc cover small دانلود پچ بازی PES 2013 با عنوان PESEdit 2013 Patch 2.7

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود پچ بازی PES 2013 با عنوان PESEdit 2013 Patch 2, 7,

نويسنده: احسان

Mozilla FireFox یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند. فایرفاکس از نظر سرعت جز سریعترین محسوب می شود. این مرورگر در ابتدا سعی میکند با بارگزاری متن و قالب جزئی کاربر را مشغول به بررسی صفحه کند و سپس به تدریج بسته به سرعت اینترنت وی دیگر عناصر مانند عکس ها و ویدیوها را بارگزاری کند. فایرفاکس به دلیل استفاده بیش از حد از منابع کامپیوتر مورد هجمه کاربرانش قرار داشت که این مورد در چند نسخه اخیر کمتر دیده می شود و از نظر کارکرد نیز یکی از سریعترین مرورگرها محسوب می شود. با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت.

Mozilla Firefox مرورگر محبوب و قدرتمند Mozilla Firefox 18.0

password مرورگر محبوب و قدرتمند Mozilla Firefox 18.0رمز فایل: www.downloadha.com

download مرورگر محبوب و قدرتمند Mozilla Firefox 18.0 لینک دانلود نسخه انگلیسی – 19.5 مگابایت | لینک کمکی

download مرورگر محبوب و قدرتمند Mozilla Firefox 18.0 لینک دانلود نسخه فارسی  – 19.4 مگابایت | لینک کمکی


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: مرورگر محبوب و قدرتمند Mozilla Firefox 18, 0,

نويسنده: احسان

Avant Browser یک مرورگر وب پرسرعت، قدرتمند و روان می باشد که می توانید با استفاده از امکانات کاربردی و جالبی که این نرم افزار به مرورگر اینترنت اکسپلورر اضافه می کند، از وبگردی لذت دوچندان ببرید. این نرم افزار با اضافه کردن قابلیت هایی چون بلاک کردن Pop-up ها، جلوگیری از باز شدن تبلیغات فلش، RSS/ATOM خوان خودکار، تنظیمات حرفه ای برای موتور جستجوی گوگل، بازگردانی پنچره ها و تب های بسته شده، پاکسازی اطلاعات اضافی مرورگر و افزایش سرعت بارگذاری، پشتیبانی از ۴۱ زبان زنده دنیا، دارای پوسته های بسیار زیبا و … مرورگر اینترنت اکسپلورر را به یک مرورگر منحصر به فرد و دلخواه همگان تبدیل می کند.

Avant Browser1 مرورگر زیبا و پرقدرت Avant Browser 2013 Build 16

password مرورگر زیبا و پرقدرت Avant Browser 2013 Build 16 پسورد فایل: www.downloadha.com

download مرورگر زیبا و پرقدرت Avant Browser 2013 Build 16لینک دانلود – 4.1 مگابایت | لینک کمکی

download مرورگر زیبا و پرقدرت Avant Browser 2013 Build 16لینک دانلود نسخه Ultimateه– 42.3 مگابایت | لینک کمکی


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: مرورگر زیبا و پرقدرت Avant Browser 2013 Build 16,

نويسنده: احسان

 

نکته: گوگل کروم دارای ۳ نسخه beta و dev و stable می باشد. نسخه بتا نسخه آزمایشی بوده و نسخه dev نیز مربوط به نسخه توسعه دهندگان می باشد و ایده آل ترین انتخاب برای کاربران نیز نسخه stable یعنی نسخه نهایی و پایدار می باشد. دانلودها همیشه نسخه Stable را منتشر خواهد کرد.

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

 

Google Chrome سریعترین مرورگر دنیا Google Chrome 23.0.1271.95 Stable

password سریعترین مرورگر دنیا Google Chrome 23.0.1271.95 Stableرمز فایل: www.downloadha.com

download سریعترین مرورگر دنیا Google Chrome 23.0.1271.95 Stable لینک دانلود – 29.2 مگابایت لینک کمکی

 

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: سریعترین مرورگر دنیا Google Chrome 23, 0, 1271, 95 Stable,

نويسنده: احسان

برای ارتباط با سرورهای FTP داشتن یک نرم افزار کارآمد که بتواند کار برقراری ارتباط و همچنین تبادل اطلاعات میان سیستم و سرور را فراهم کند یکی از موارد کلیدی است. نرم افزاری که علاوه بر آپلود، کار دانلود را هم با بالاترین سرعت ممکن و با بهره گیری از تمامی استانداردها و همچنین امنیت بالا فراهم کند جز مواردی است که مدیران سایت ها به آن اهمیت ویژه ای می دهند. CuteFTP Professional یکی از همین ابزارهاست که شاید شناخته شده ترین نرم افزار در زمینه کار با پروتکل FTP‌ باشد. نرم افزاری که با هماهنگ شدن با استانداردها، شناسایی تمامی پورت ها، سرعت بالا در ارتباط، محدود سازی، امکان تعریف کاربران با دسترسی های مختلف و ده ها قابلیت دیگر توانسته میان کاربران حرفه ای به محبوبیت زیادی دست پیدا کند.

 

cute ftp.. برترین نرم افزار ارتباط FTP با نام CuteFTP Pro 9.0.0.63

 

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: برترین نرم افزار ارتباط FTP با نام CuteFTP Pro 9, 0, 0, 63,

نويسنده: احسان
آخرين مطالب
» مدیریت و ایجاد پایگاه داده با FileMaker Pro Advanced 12.0.3.328 ( 1392/4/15 )
» دانلود بازی Dark برای PC ( 1392/4/15 )
» بازیابی اطلاعات پاک شده Active Partition Recovery Enterprise 9.0.4 ( 1392/4/15 )
» دانلود بازی فکری روستای مخفی Corpatros: The Hidden Village ( 1392/4/15 )
» نسخه جدید دیکشنری قدرتمند و محبوبBabylon v10.0.1 r18 ( 1392/4/1 )
» دانلود فیلم آموزش فوتوشاپ Photoshop Creative Effects Workshop ( 1392/4/1 )
» مجموعه ۱۸ تم ویندوز ۷ به همراه والپیپر ( 1392/4/1 )
» حذف نرم افزارها و پاکسازی ویندوز Your Uninstaller! Pro 7.5.2013.02 ( 1392/4/1 )
» تایمر نرم افزاری برای مدیریت زمان Multi-Timer Ultimate 3.40 ( 1392/4/1 )
» آموزش ساخت بازی دوبعدی با یونیتیCreating 2D Games In Unity ( 1392/4/1 )
» کپی مطمئن و سریع فایل ها با TeraCopy Pro v 2.27 Final ( 1392/4/1 )
» زیباسازی تصاویر خود با Photo Collage Max 2.2.0.6 ( 1392/3/30 )
» ساخت فایل های پی دی افnovaPDF Pro Desktop 7.7 Build 391 ( 1392/3/30 )
» ساخت عکس و پوستر با Phoster 1.5.3 – آیفون و آیپد ( 1392/3/30 )
» ایجاد و ادیت حرفه ای تصاویر متحرک با Adobe Creative Cloud After Effects CC 12.0.404 ( 1392/3/29 )
» تجربه ای جدید در ویرایش تصاویر با فوتوشاپ ۱۴ – Adobe Creative Cloud Photoshop CC 14.0 Final ( 1392/3/29 )
» طراحی وبسایت با LMSOFT Web Creator Pro 6.0.0.12 ( 1392/3/28 )
» ضبط فعالیت های خود با Movavi Screen Capture SE 4.3.0 ( 1392/3/28 )
» مسنجری برای تمام آیدی های شما Trillian 5 Pro for Windows v5.3.0.16 ( 1392/3/28 )
صفحه قبل 1 ... 10 11 12 13 14 ... 19 صفحه بعد
لينکستان
درباره ما


احسان
به وبلاگ من خوش آمدید
ايميل :


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 999
بازدید کل : 28415
تعداد مطالب : 184
تعداد نظرات : 38
تعداد آنلاین : 1

Alternative content



آوازک